Daar is de sneeuw weer (we hadden nog niets)

Gisteravond knapte ik op en kon ik wat drinken en droge crackers erin houden. Vanmorgen weer fit wakker voor zo ver je fit bent na zo´n dag. Jannick kwam om kwart voor 8 koffie drinken en even later kwamen Ingrid en Sabrina ook en op de een of andere maniet zat Theresa er ook al. na de koffie gingen Ingrid, Jannick en Sabrina . Ik ben croissantjes gaan bakken en Jan ging de auto weghalen want Jannick ging met de sneeuwfrezer de sneeuw ruimen. In de tussentijd kon ik douchen. Ingrid en Sabrina naar Wenen en Jannick ook weg. Alleen Theresa nog braaf op de bank tv kijken. We hebben onze croissantjes opgegeten De bedden afgehaald, de eerste was is ondertussen klaar en in de droger en de 2e in de machine . De vaatwasser gevuld en aangezet en de keuken opgeruimd . Dat blijft dan allemaal staan en liggen als ik niet lekker ben. Ik was aan het nadenken wat we zouden gaan eten toen ik mij bedacht dat de planning Pizza quatro formaggio was.
Jannick wil niet meeeten dus hebben we alleen Theresa.
Het sneeuwt nog steeds licht maar het is 7 graden.
We hebben opnieuw de hoofdprijs met Theresa opnieuw ziet het er naar uit dat ze een ontsteking heeft nu aan de andere kant van haar gebit . Dat is vervelend en dan moeten we morgen naar de tandarts in Schladming. Hoop dat het allemaal gaat lukken want we hebben ook Aron en Akos die opgehaald moeten worden. Rondom haar kies is het tandvlees opgezwollen .
Net even Ingrid en Sabrina gesproken . Daar gaat alles naar wens.
Weekend weer voorbij .

sterkte Theresa vandaag, hopelijk heeft de tandarts je weer snel van alle ellende verlost