Sneeuwrijke maandag

Vanmorgen werd ik wakker van Ingrid en de kinders. Sabrina had dikke pret in bed bij ons. Toen Ingrid terug kwam opgestaan en aan de koffie. Sabrina wilde alle kerstdingen weer horen en zien dus de lichtjes aan en de speeldoosjes na elkaar aangezet. In de morgen niet veel gedaan, ik heb nog steeds een doodmoe gevoel en lusteloos. Toch maar aan het eten koken en mijn best gedaan oreh areh ,gezond kool ei vlees ui en knoflook met gekookte rijst. Rond achten begon het te sneeuwen en het bleef lekker doorsneeuwen dus alles echt wit en langzaam wordt het een echte laag. Jannick zal wel balen want dan moet hij kettingen om zijn vrachtwagen leggen wat hem veel tijd kost dus niet vroeg thuis. Wilde hij wel omdat de keukenvloer nog af moet worden gemaakt.
Nu de babyfoon want Ingrid is Theresa halen. En ik uitgeblust op de bank, de spierpijn is ook niet echt lekker. Maar in ieder geval wel lekker gegeten.
In de middag werd het weer een sneeuwstorm zeer onbehaaglijk.
Ik ben maar een beetje gaan bankhangen en Flikken gekeken de afgelopen aflevering kan je meestal binnen een week nog wel kijken.
Vanavond maar weer vroeg erin.
Er stond ee foto in de krant waar Jannick opstaat hij in zijn RK uniform als gezagsdrager.