Voor Jan weer veranderingen

Oostenrijk, Schladming

Mooie tijd wakker bijna 7 uur beetje tv en dommelen en om 8 uur opgestaan- Het was alweer vroeg warm dus het zal wel weer heet worden vandaag. Ingrid was net al het grote zwembad van de zolder aan het halen tot nu toe had ze steeds een kleintje staan .Alvast bedacht wat we gaan eten want we moeten vroeg eten als Jan om 13,15 in Schladming moet zijn. Dus ook niet al te veel werk dus ik maak taco´s.
Het was ons uiteindelijk toch te vroeg om warm te eten en hadden beide geen trek. Dus Jan boterhammetjes gemaakt en eentje gegeten en de rest meegenomen. We hebben uiteindelijk heel lang bij de internist moeten wachten. Hij had Jan willen onderzoeken met een Koloscopie en een Magenspiegelung maar ook dat kan momenteel niet door de medicijnen. Jan moet insuline gaan spuiten want zijn medicijnen helpen niets meer. Moet hij eerst een cursus volgen omdat de arts heeft gezegd dat hij niet zelf mag berekenen en spuiten mag ik gezellig ook mee op de cursus- Maar ja wanneer is er een cursus? als het net zo gaat als met de vorige hoeft het niet meer dan vinden we Jan niet meer terug.
Morgen eerst even met het ziekenhuis bellen. We waren pas om half 4 weer thuis- Als mantelzorger zou ik wel betaald willen worden ik ben dag in dag uit bezig en het is niet mijn favoriete tijdbesteding. Vandaag weer weinig uit mijn handen door het uitstapje naar de internist in Schladming. We reden om half 12 weg.
Ik was vanmorgen gebeld door de Dopplerkliniek dat ze Jan Donderdag de 30. August willen zien ipv September. Kan ik gelijk het een en ander over zijn medicamenten doorspreken.
Reini was al weg was klaar met de 2 vensters. Ziet er goed uit.
Ingrid kwam in de middag een bakkie doen en Jannick eind van de middag.
Het was onaangenaam warm vandaag en het valt niet mee om uit de zon te blijven, we hebben beide antibiotica waarmee we niet in de zon mogen. Ik ben in de avond totaal uitgeblust en kom niet aan mijn eigen bezigheden toe-
Gisteravond heb ik een hele oude film gekeken over het geslacht Björndal speelt zich af in Noorwegen . Ik heb er van genoten en ik heb nog een 2e film ervan. Werd wel een beetje laat en Jan sliep al maar het was voor mij
super ontspanning.
Morgen weer een dag voor vandaag is het me wel weer even goed geweest.