Dag 8 Feest Feest BBQ

Nederland, IJhorst

Samstag 8.April
Opgestaan en het ontbijt klaar gezet de een na de ander kwam ontbijten maar de eerste was Bo die zei ik heb honger dus een boterham gemaakt en er verdwenen dus 3 stuks achter zijn kiezen. Zit heel op zijn gemak te peuzelen. De K3 hagelslag was ook bij hem en Nina favoriet. Het is zo´n lief ventje met een ongelooflijke ondeugende kop. Hij is een jaar jonger dan Theresa en scheelt een week met Jula. Nina zijn grote zus is altijd lief en behulpzaam. Maar ze laat zich wel door de andere kinderen sturen en laten het haar het dan opknappen. Van haar goed bedoeld maar niet fair van de anderen.
Jannick en Jan op weg voor de BBQ`s, na terugkomst kon Jan op weg om Liduina te halen. Ondertussen kwamen er steeds meer gasten en we waren nog druk bezig met neerzetten.
Eerst met Abe de familiefoto gemaakt wat ook niet van een leiendakje ging als er 1 van de kinderen op de plaats was waren er weer 2 vertrokken. Maar ik denk dat het wel goed is geworden. Abe is zeer kundig en een goede fotograaf.
Dan weer verder met alles neerzetten. Er kwamen mensen die ik heel veel jaren niet heb gezien en dat voelde heel erg goed.
De BBQ´s aansteken ging niet goed en een kregen we niet aan de praat het was degene met het rooster maar die wilde niet heet worden. Geen idee of het dor de fles of de BBQ kwam maar niet leuk want met zo veel mensen heb je er echt 2 nodig. En nu hadden we alleen de vlakke plaat. Valt niet mee om dan al die mensen aan eten te helpen maar k geloof dat het aardig gelukt was. Dan weer de stupide ik vergeet dat ik de Jan 70 taartjes had. Sorry Annemarieke en Lex want na jullie vertrek dacht ik er aan en waren ze dus aan het koffie zetten.
Liduina mocht met Astrid en Peter meer terug rijden. Heel erg bedankt Astrid en Peter voor de moeite .
Ze waren erg lekker en aan het eind van de middag leek het erop dat de zon steeds door wilde komen . Het was geen slecht weer maar ook geen mooi weer. Het had een paar graadjes warmer gemogen.
We konden nadat alle mensen vertrokken waren nog een weeshuis voeden.
Nog een gezellige avond en aan het eind van de avond zei Jeroen we gaan naar een cafe , ik ga een taxibellen wie gaat er mee. Een aantal zeiden ja hoor we gaan mee maar dachten geloof ik dat het een grap was. Tot de taxi kwam en Jan moest mee. En dat deed hij ook. Ik ben naar bed gegaan en de andere die niet meegegaan zijn waren blijven zitten. Ik kan niet slapen tot ik weet dat Jan weer thuis is en dat werd heel laat dus om kwart voor 3 naar beneden omdat ik wat hoorde waren ze terug en zat hij nog in de huiskamer maar ze waren al even thuis. Dan ben ik boos want hij weet dat ik niet slaap. Dan in slaap gevallen want de afspraak was om 9 uur paasontbijt.

Jeetje, hebben we zulke leuke taartjes gemist?!!! ;-)