Balen

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag 4 oktober
Mijn katten verwend met extra snoepjes en een extra knuffel, de katten buiten verwend met wat te eten, dus dierendag .
Ik had me vandaag een relaxdag en verwendag uitgezocht. Op internet gekeken wat de openingstijden van het zwembad en de sauna in Schladming waren- Een trein uitgezocht, vanaf 13 uur in Stein naar Schladming.Kaartje op mijn telefoon gekocht want je weet nooit of je een kaartje kan kopen. Dan bepakt en gezakt door Jan op het station afgezet.
Jan moest tot vrijlaat werken en als laatste in Schladming dus ik kon met hem om 20 uur mee terug.
Het vergt altijd een enorme planning om hier iets te ondernemen als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Dan een flink stuk lopen van het station naar het zwembad en dat mnet volle bepakking. Kom ik daar aan is het zwembad en sauna wegens revisie gesloten. Dat is balen wat nu, Jannick gebeld want die was klaar met school maar die had dienst genomen, wel heeft hij mijn zware tas opgehaald. Hij heeft voor me op internet gekeken hoelaat er een bus naar Ramsau zou gaan want daar was het wel open maar dat was pas om half 5 en terug naar huis ook pas om half 5 hoewel ik dan helemaal van Stein naar huis had moeten lopen. Maar om 16 uur ging er een trein naar Stainach- Dus rondjes gelopen in Schladming tot het tijd voor de trein was. Winkels heb je nauwelijks in Schladming en de meeste horeca was al dicht en de hele middag ergens gaan zitten zag ik ook niet zo . Dus Jan gebeld en die heeft in Stainach op me gewacht en heb ik een trein naar Stainach genomen om 16 uur dan heb ik in de auto gelezen toen Jan aan het werk was in Irdning vandaar heeft hij mij thuis afgezet en is hij doorgereden naar Schladming om te werken.
Dus inplaats van een relax dag een enorme baaaaldag.