druk

Oostenrijk, Pruggern

Maandag 25 juni
Herkansing met de telefoon en internet. Na een paar uur werkt het.
We hebben internet!!!!!!!!!!!!
Jannick is door Jan opgehaald van school, Jannick is ziek. Er zijn heel veel zieken een soort zomergriep. Zijn trainer had hij gebeld en die vond dat hij niet naar huis mocht maar tot 15 uur moest wachten tot hij er was. Ik dacht daar anders over en heb Jan hem laten halen.
Jannick helemaal in de stress van dan belt hij en is hij boos, dus ik heb zijn telefoon genomen.
Ondertussen was de monteur nog steeds bezig. We zijn ook nog naar de huisarts gegaan maar die was al dicht. Jannick zit midden in zijn toets weken dus hij gaat morgen voor de toets naar school en dan weer naar huis. En inderdaad zijn trainer belde en was denk ik verbaasd om mij aan de telefoon te krijgen. Ik heb nu voor elkaar dat hij zijn eerste trainingskamp naar Italie niet hoeft te doen, het kost ons gewoon te veel. Het is minimaal 340 euro en dan in augustus nog een trainingskamp. Die ook betaald moet worden. Ik ga deze strijd gewoon aan en ik had al informatie ingewonnen voor als hij toch bleef verplichten. Ik vind je kan het verplichten maar dan moet je ook de kosten betalen. Ik heb hem wel toegezegd dat Jannick het 2e trainingskamp wel doet. Die is in Oostenrijk en kost 125 euro.
Jannick heeft zijn lerarenopleiding afgezegd omdat hij van zijn trainer verplicht mee moest en we gaan nu kijken of Jannick alsnog mee kan doen.
Nu we internet hebben kwamen we tot de ontdekking dat het NK zomerbiatlon a.s. zaterdag is. Wij dachten dat het gewoon weer in het najaar zou zijn. Jannick heeft gebeld en kan toch nog meedoen. Het wapen is geregeld , de inschrijving ook, en we hebben tickets voor de nachttrein. Donderdagavond heen en maandag avond terug.
Dennis heb je de kaart via Angela gekregen? We dachten als we het naar jouw sturen komt het nooit aan dus proberen het via Angela.