We gaan een feestjaar tegemoed

Oostenrijk, Kleinsölk

14 december
Zo de week weer doorgezaagd, afgelopen week was het rustig weer veel zon in de bergen, vorst in de nacht en morgen en heel veel mist in het Ennstal. Af en toe hadden we wat sneeuwvlokjes in de nacht gehad maar niet noemenswaardig maar dat schijnt weer te veranderen er komt slecht weer aan veel sneeuw en een orkaan. We wachten maar af.

Kinders feliciteren jullie Riek van ons.

Afgelopen dagen het wat moeilijk gehad maar dat is elk jaar in deze tijd.
Vanmorgen moesten we met Felicia naar de dierenarts, de hechtingen zijn eruit gehaald en ze liet het allemaal gelaten toe, omdat ze zo braaf was geweest kreeg ze een doosje met snoepjes en andere lekkernijen van de dierenarts. Ze is weer helemaal de oude en rent en springt weer in het rond.
Vandaag met Jan meegegaan naar Liezen, snel mijn laatste kerstcadeau gekocht en dan mee naar Stainach, nog wat inkopen gedaan en dan naar huis. Ik heb mijn wandelprogramma vandaag wel gehad. Maar het was heerlijk weer en dus blij dat ik lekker kon wandelen.
Gelukkig was het vandaag voor het laatst in Liezen want ze hebben weer iemand aangenomen. Het kost Jan meer tijd om er te komen dan dat hij er moet zijn. De afgelopen dagen moest hij het in de vroege morgen doen maar Jan had gebeld en gezegd dat hij daar even geen zin meer in had en toen kon hij vandaag voordat hij zijn normale werk in Stainach moest doen en hij krijgt als extra cadeaubonnen. Ze moet het anders waarschijnlijk zelf doen , maar vanmiddag belde ze dat ze toch weer iemand gevonden hebben.
Jannick heeft momenteel lange schooldagen tot 16.15 ,hij blijft bij Ingrid in Schladming en komt eigenlijk weinig thuis. Dicht bij school en dicht bij zijn werk en makkelijk naar Ramsau.
Afgelopen zaterdag was hij kerstboomduiken in de Grundlsee.

Groot nieuws kregen we vanavond, Angela en Bert gaan trouwen, We zijn er helemaal ondersteboven van. Het zal waarschijnlijk de 20e april plaatsvinden, Voor ons dus gelijk stress om alles voor elkaar te krijgen om te kunnen gaan.
Jannick moet school en werk regelen, Jan zijn werk. Vakantiedagen moet Jan gelijk aan het begin van het jaar opgeven dus ook dat is net op tijd. We kunnen de katten niet te lang alleen laten dus kort heen en weer . Ik had zelf het paasweekend al iets gepland en geboekt. Jan wordt 7 april 65 en ik heb een verrassingsfeest voor hem geregeld en dus bungalows geboekt in Belgie net onder Eindhoven en daar wil ik met alle kinderen en aanhang, kleinkinderen, en zijn zus met man pasen doorbrengen. Dat is dan van 6 tot 9 april voor ons een vrij paasweekend ,Jan weet dus van niets . Eerst dacht ik dan blijven me maar in Nederland en dan gaat Jannick maar met het vliegtuig terug maar het probleem is dan toch de katten, Dus dan maar 2x een lang weekend denk ik.
Dan is het huwelijkfeest in Delft en dan moeten we ook nog ergens slapen. Gelukkig had ik nog geen vakantie geboekt want dat moet voor de 22e december als je gebruik wil maken van de vroegboek regeling en dat is toch 25%. Dat was dus heel nipt. We wilden net als vorig jaar naar Italie gaan want dan is het spotgoedkoop in het voorjaar .
Kan dus niet slapen en zit nu gezellig met mijn dekbed bij de tv waar een knetterend haardvuur op is , net echt.