Reisverslag nog voor die andere

Oostenrijk, Schladming

Ik combineer ons vertrek met het vertrek van Jannick in dit jaar. Uiteindelijk zal het 1 verhaal van ons allemaal worden.

Hoi allemaal ik heb lang niet meer geschreven omdat mijn laptop niet helemaal goed meer was maar hij gaar nu weer.
Mijn trainingskamp op Tauplisch was er zwaar maar ook erg leuk ik heb erg veel geleerd, het weer was in het begin heel erg slecht veel wind en hevige sneeuwval.
Dus in het begin was het erg zwaar maar daarna werd het weer weer beter.
We zaten in hetzelfde hotel als een paar Duitse biatleten Roco Gross en Sven Fischer ik heb ook met ze gesproken en ze zijn heel aardig.
We hadden daar ook sauna en toen zijn we na de sauna naar buiten gegaan dat is koud!!! Maar wel erg leuk om te doen.
Deze week mijn raport de cijfers moetten op 1 na positief zijn alleen voor Duits sta ik nog een 5.
Donderdag gaan we uit eten met de groep voor wie het kent pizzeria Maier in Ramsau als kerstviering en op woensdag hebben we in het Heim kerstviering.
Mijn ouders zijn er ook weer dus ben erg blij.

Ik probeer het van nu weer bij te houden ongeveer iedere week moet er voor die week opstaan of er moet wat gebeuren wat ik er gelijk opzet.

Oja kijk ook eens op de site van de nederlandse skie vereniging ik daar staat meer info over mij voor wie het leuk vind.
www.ski.nl
doeiiiiii Jannick

14 januari 2006 23:28 | Door: Inky Nou ik zal ook maar eens iets schrijven,, ik hoop dat je mee op kamp kun gaan,, kun je me helpen met mijn duits ;).. want dat lukt niet echt.. verder.. hoop dat het goed met je gaat, en veel plezier hebt daar. Groetjes,, Inky