Valentijnsdag

Gisteravond sliep ik om half 10 al want ik was nogal moe. Dan werd ik om kwart over 3 wakker , een poosje draaien en dan toch weer in slaap gevallen tot 8 . Gelijk na het wakker worden was Theresa boven . Dus tafel dekken en met zijn allen ontbijten. We zaten nog wat en daar kwam Ingrid om Theresa op te halen. Ze heeft alle zakken in de auto gepropt minstens 8. Sabrina was helemaal blij ons te zien en allemaal kusjes en knuffeltjes gegeven. Theresa haar schooltas en blokfluittas gepakt en dan gingen ze op weg. Ik hoeft lang zonder want dinsdagmiddag zie ik ze weer. Dan moeten Jannick en Ingrid naar de Rechtsanwalt en Theresa moet skien . Dan blijft Sabrina bij Meli en ik en Jan met Theresa naar het skien. Jannick heeft ook nog een doos vol staan en die kon ze niet meer meenemen. Jannick kwam later met een plastik zakje met mijn ketting en oorbellen. Ik ben blij dat ik die weer heb. Ik ben gaan douchen en het bed afhalen en de eerste was erin. De vaatwasser gevuld en de keuken opgeruimd.
Meli en Jannick zijn daarna op weg gegaan zijn naar het KTM museum in Mattighofen. Er is daar ook iets met een speciale Valentijnsactie.
Het is weer ongelooflijk zonnig en minder koud dan de afgelopen dagen. Ondanks inpakken en afdekken is er toch schade aan mijn balkonbakken. Het is nu bijzonder stil in huis.

Was het maar stil gebleven. In de avond kwam Jannick vragen of hij ons suikermeetapparaat en spullen kon gebruiken. meli was onwel geworden en voelde zich niet goed. Jannick dacht misschien suiker maar die bleek goed te zijn. Ik had hem later een berichtje gestuurd breng wel het apparaatje terug want anders kan Pa niet meten. Na enige tijd belde hij om zte zeggen waar het apparaat was en ik vroeg hem ben je niet thuis dan. Zo vreemd want als je om 4 eruit moet ga je niet weg de avond ervoor. Dan kwam het hoge woord eruit , ze waren met een ambulance onderweg naar Rottenmann naar het ziekenhuis. Meli had een ernstige bloeding gekregen. Ze hadden het zo geregeld dat Jannick als chauffeur en hun vriend Mark als Sänitater op een extra 2e auto zijn gezet zodat Jannick ook bij Meli kon blijven. Anders kom je het ziekenhuis niet in. Het was een post operative bloeding en ze wordt behandeld moest in elk geval in het ziekenhuis blijven en als alles morgen onder controle is mag ze naar huis.
Het kan gewoon niet van een leien dakje gaan.

Beterschap met Meli

Liduina 2021-02-15 09:52:55

Niet zo mooi hoop dat ze weer snel opknapt