Spannend vanavond op de radio.

Sonntag 23.Oktober
Eerst maar even hiep hiep hoera voor Jula die vandaag al 3 jaar geworden is. In de middag geprobeerd te bellen want Theresa wilde graag Jula feliciteren maar er werd niet opgenomen. Straks nog maar eens proberen.

Ondanks gelijk zon erg koud vanmorgen alles wit van de vorst maar gelukkig werd het door de zon wel flink warmer. Ik houd van dit weer in de nacht vorst overdag veel zon. Minpuntje ik ben de hele zomer niet zo belaagd als vandaag door de wespen. Uiteindelijk de deur die open stond dicht gedaan.
Theresa kwam tv kijken in bed vanmorgen en even later kwam Jannick koffie drinken beginnendus dan maar uit bed. Vanmorgen had ik pizzabroodjes gebakken lekker als ontbijt .
Ingrid en Jannick gingen met Theresa naar Liezen om bij de aziaat in de Eli te gaan eten. Was volgens hen er goed en lekker.Nadat ze terug waren gekomen nog met zijn allen koffie gedronken . Wij hadden het maar gehouden op een broodje gebakken ei met ham.
Vandaag wel weer het skien vanuit Solden gekeken. Prima begin voor Marcel Hirscher met de 2e plaats, hij staat toch maar weer op het podium.
Gisteravond hadden we al de hele avond van 20.15 tot 23.30 Schagerbooom gekeken was gezellig en Jan Smit en een Belg zijn samen met Florian Silbereisen een groep ik geloof Clubbb3 of zo iets. Ze werden verrast tijdens het programma met een gouden plaat aangezien ze in 124 dagen dat gehaald hebben. Florian Silbereisen werd later nog verrast dat hij de Bambi heeft gewonnen voor zijn programmas. Voor ons altijd lekker luisteren en nu voor mij echt ongelooflijk met mijn gehoorapparaten.
Was bijna vergeten dat ik vanavond om half 10 in een Nederlands radioprogramma van de eo zit. NPO2 De presentator heet Henk Versteeg en het gaat over gebruiken en tradities en ze hebben mij gevraagd of ik het vanavond dan over huwelijksgebruiken in Oostenrijk wil praten. Nou die gebruiken hebben we mee mogen maken toen Jannick trouwde. Dus nog spannend vanavond.
Voor ons was het dus een rustige dag en kunnen de week met nieuwe moed en kracht

Wat leuk Nicolette! Zijn daar ook opname van?