Theresa´s optreden

Montag 19.juni
Ochtendritueel inclusief kusje Theresa. Opgestaan want het leek erop warm te worden. Jan heeft dan alle ramen binnen en buiten gedaan. Eerlijksheidhalve was dat heel lang niet gedaan. Dus we kunnen het verschil wel zien.
Ik heb de badkamer deels gepoetst en ontvet want een aantal voegen zijn niet mooi dus opnieuw een deel in de verf gezet. Ziet er nu op het oog goed uit moet nog wel wachten tot het droog is voor het eindresultaat. Tussendoor Quatroformaggiopizza gemaakt, lekker met Mozzarella,Gorgonzola, Magor en Gratinkäse. Ik eet niet zo veel dus een stukje voor vanavond bewaard.
Dan mijn werkkleding uit en mezelf poetsen dan konden we eten. Intussen toch al 30 graden maar er is wel wat wind.
Jan heeft me toen hij ging werken bij de kapper afgezet en ik had geluk . Er was niemand en kon gelijk plaats nemen. Even later zat het vol. Mijn haartjes weer in de plooi en mijn wenkbrauen geharst en geverfd en mijn wimpers geverfd. Was half 5 klaar en liep even de NKD binnen en toen kwamen Ingrid met de wagen met Sabrina en Theresa ook binnen. Gezamelijk naar de Hauptschule gelopen waar in de Festsaal de voorstelling was.
Het was leuk om te zien met hoeveel enthousiasme Theresa mee doet.