Drukke dag

Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door Theresa, het was al half 9. Ingrid ging met Sabrina naar Liezen en Theresa ging thuis tv kijken. Ingrid moest naar de BH voor gesprek en Sabrina had ze afgegeven bij de Lebenshilfe aan Silke. Dat is de ontlasting voor Ingrid die altijd voor Sabrina komt. Ik had eten gemaakt en had 2 wassen waar ik wel tijd in moest steken. Ingrid kwam om 12 uur thuis duwde mij Sabrina in de armen en rende weg met ik kan toch een recept gaan halen. Ik vind dat ze bij haar huisarts wel iets meer begrip konden tonen. Ze komt met Sabrina op de arm er staan meer dan 10 wachtenden en die bleven daar ook staan. Ondertussen had Sabrina een aanval en uiteindelijk is ze naar huis gegaan zonder het recept. Ze willen het niet telefonisch doen maar om 12 had ze dan toch de huisarts te pakken en kreeg ze toch het recept en hoefde ze het alleen te halen. Maar ja de apotheek was ondertussen dicht . Het zijn medicijnen die moeten worden goed gekeurd en morgen heeft Ingrid ze nodig voor Sabrina. Het gaat elke keer zo moeizaam. Om half 2 heb ik Theresa opgehaald en Ingrid wandelde met Sabrina mee naar de tennisvereniging. Ze dacht dat het een uurtje zou duren maar ik zei haar nee tot 5 uur. Dus is ze weggegaan met Sabrina en later naar de apotheek en daar waren ook al problemen maar ze is er mee thuis gekomen. Om half 4 was ik het zat en heb ik Jan gebeld en hebben we gewisseld. De tennisbanen zijn gelijk voor ons aan de Rennbahn. Er moest wel iemand thuis zijn omdat Marco de diepvries snacks kwam brengen. Toen hij kwam was ondertussen ook Jannick thuis gekomen en vlak erna kwamen Theresa en Jan ook thuis. We zaten aan de koffie roen Ingrid en Sabrina ook kwamen . Ondertussen kwart over 5 maar met de medicijnen.
Die dagen vppr de kinderen hier in Gröbming zijn best heel erg leuk en goed verzorgd, Helaas komen er weinig kinderen. Bij de tennis kwamen er 8 , de 4 wat oudere kinderen gingen na een aantal oefeningen al snel aan het echte tennis. De jonge kinderen waar Theresa ook bij hoorde hebben wat meer problemen met de coordinatie en hebben vooral heel veel leuke oefeningen gedaan. Ze kregen halverwege wat broodjes te eten en fruit en drinken.
Gisteren was er bij de Eisstock vereniging voor kinderen vanaf 10 jaar en daar waren er ook maar 8. Die hebben leuk wedstrijdjes gedaan en samen pizza gemaakt en gegeten. Morgen zijn er 2 bioscoopfilms, Ingrid gaat met Theresa naar Pets 2 en heb ik Sabrina dan ga ik met Theresa daarna naar de leeuwenkoning. Ze zeggen slecht weer aan dus dat komt goed uit. Alle activiteiten zijn gratis. De dag is zo snel om.
Ik kreeg van Angela leuke fotos van de kinders . Ze zijn op vakantie in Epe. Zo te zien dikke pret. Ze zijn nog tot vrijdag daar.