Dag 5 Een rondje Rotterdam

Nederland, Rotterdam

Vanmorgen werd ik wakker van de familie dus ook maar opgestaan. We waren dan ook allemaal vroeg klaar om naar Rotterdam te gaan. We wilden naar de markt en gewoon in de stad kijken winkelen en zo.
Het was al weer vroeg zonnig en mooi al was het in de vroege morgenuren wat nevelig. Kwamen we in Rotterdam voor de Maastunnel uit en daar is een deel afgesloten dus dat kostte veel ergernis en heel heel heel veel tijd.
Op de markt was het gezellig druk en ik vind het heerlijk om over de markt te slenteren. Dan natuurlijk de overdekte markt nog, daar waren al weer veel anderen in naar mijn gevoel. Dan natuurlijk in het centrum nog en dan weer terug naar de parkeergarage bij de schouwburg waar we geparkeerd hadden. Jannick wilde nog naar het Alexandrium en Jan was het zat dus naar huis terug gegaan. Dan belde Jannick leuk dat jullie naar het park terug zijn maar wij hebben de sleutel . Dat was wat minder dus op het park eerst bij Roan gekeken daar was niemand dan toch maar bellen en vragen of ze de deur voor ons kunnen openen. Dan kon de meneer (Sjoerd) wij blijven hem vast in de herinnering als de lastige mensen na eerst het wespenverhaal en nu geen sleutel. -Ze mogen wel iets voor hun geld doen want schoon is het niet hier. Ik vond allemaal troep op de grond en Jannick zei nog ach ma zeik niet. Maar ik wilde iets op het kastje leggen en daar kwam bergen stof afgedwarrelt dus mijn hele bed lag vol ga ik met mijn vingers erover komt er een laag van af die niet van en weekje is. We hebben een vaatwasser daar komt het net zo vies weer uit als het erin gaat. Nee geen goede reclame voor Roan.
Dan zijn we met Theresa naar het zwembad gegaan ht heet een zwemparadijs maar het is meer een verlopen zwembad. Tropisch kan je vergeten want zowel de lucht als het water is niet heel warm. Verder vrij klein .Maar ach Theresa is blij. Ze ging met haar zwemvin zwemmen dat kan ze niet maar met een drijfding en zij erop liggend voelt ze zich een echte zeemeermin.
Toen we ons de eerste dag meldde bij Roan bleek dat er maar 4 stonden aangemeld ipv 6 op onze papieren was het correct. Nu kregen we maar 4 zwempassen omdat we nog steeds met 4 zijn aangemeld. Dus we moeten meneer Sjoerd nog een keer gaan pesten en ook omdat we nog steeds geen internet werkende hebben.