weekend

Heerlijk geslapen en met een Topfenwickel om mijn arm en hals gaan slapen. Geen idee wat de Topfen voor heiling heeft maar zowaar mijn keelpijn weg en de schijf in mijn arm flink geslonken.
Er gaat niets boven je eigen bed en omgeving.
Opgestaan douchen en aan de koffie en mijn brinta. Theresa kwam heel sip voorbij. Oma ik kan mijn Shaun niet vinden. En ik nou daar zal je toch mee geslapen hebben? Nee Oma ik was hem gisteren al kwijt. Helaas Oma kan je niet helpen geen idee. Dus ze ging weer. Jannick met Sabrina boven koffie drinken. Jannick ging weer en Sabrina zit bij Opa Bumba kijken. Het is prutweer en koud. Maar volgende week zou het mooie weer moeten komen .
Haha Marjanne dat is het woord wat ik zocht slokdarm. Soms kom je gewoon niet meer op de Nederlandse benaming voor iets.
Lekker de hele dag niks gedaan op eten maken na en een beetje rommelen. In de middag kwam Ingrid vragen of Sabrina bij ons blijven kon ze ging iets doen in de tuin of zo. Na 1 1/2 uur kwam ze samen met Theresa die ondanks de kou wel buiten had gespeeld. Ingrid had hele lekkere paaskoekjes meegenomen dus aan de koffie. Eind van de middag kwam de rust weer.