trainen

Oostenrijk, Schwendt

Maandag
Jannick gaat trainen en skies testen in het stadion. Een minpunt en wel een hele grote was dat je overal voor parkeren moet betalen behalve als je in Reit onder dak bent.
Later bleek dat er een speciaal parkeer terrein voor de Nederlanders bij het stadion was maar dat was niet schoongemaakt dus je kon er niet op komen.
Doordat je alleen met munten kan betalen en niet met papier of pasje is het een probleem. Ze willen niet wisselen bij het restaurant en uiteindelijk met 2 geleende eurootjes voor 2 uurtjes dan maar.
Het heeft me zo veel tijd gekost dat ik geen zin meer heb om te langlaufen en ik ga met een aantal mensen koffie drinken. Daarna met de familie de Wit naar het dorp lopen.
Als ik daar net ben belt Jannick dus loop ik terug want ik heb de auto sleutels. Dan lopen we daarna nog een keer naar het dorp.
We gaan ook even in het Schnaps museum kijken en kopen er ook wat lekkers.

Maandag 25 januari
Ik ga skies testen en trainen. Ik ben overgestapt naar Salomon omdat zij mij een goede deal aanboden. Het zijn voor mij gemaakte skies en ze zijn waanzinnig goed. Ik loop nu ook met een speciaal plaatje onder mijn binding en ook dat bevalt mij. Alleen voor de klassieke wedstrijd loop ik nog Fischer omdat ik niet zo heel veel wedstrijden klassiek meer loop. En ik anders heel veel nieuwe skies nodig heb.