De warmte laat ons even op adem komen.

Vanmorgen pas tegen 8 wakker. Croissantjes bakken ,koffie maken en een glas sinasappelsap erbij. Het was gelukkig niet zo heel warm en om half 11 was het 20 graden met een windje . Zeer aangenaam al begint er af en toe een matig zonnetje door het wolkendek te vallen.
Met Jan middageten op het balkon en ondanks de 23 graden voelde het fris. We waren net klaar met eten kwam Theresa vragen of we meegingen op een schnelles Eis. Ok even wat anders aantrekken en dan gaan we mee. Jan , Ik en Ingrid met de kinders. Post bleek met vakantie te zijn tot 6 juli dus dan maar naar de Stefflback. Dan aan het fonteintje onder de kastanjeboom ons ijs opgegeten. Gezellig en ondaks dat de wolken steeds donkerder worden geen spatje maar of dat zo blijft. Thuis ons allen weer opgesplitst en nu met Jan een beetje bank hangen voor de tv.
Jannick moet vandaag marcheren in Pruggern met de brandweer. Daarna uiteraard drinken.

Het fonteintje, daar zullen wij ook wat gezeten hebben.... Xx