Een rustige dag

Vanmorgen vroeg wakker rond 5 even eruit en weer erin dan om 6 alweer wakker en blijven dutten tot Jannick om 7 kwam. Theresa die bij ons sliep was ook al wakker. Die had gisteravond een film in bed gekeken tot 10 over 10. We hoorden haar steeds lachen en Jannick vroeg vanmorgen ook wat keek Theresa? want ook die had haar beneden horen lachen. Dan zijn wij er ook in gegaan en ook gaan slapen.
Ze mag vanavond weer bij ons slapen.
Na het ontbijt ging Jannick douchen en aankleden, ik ook douchen en aankleden en na mij Jan. Theresa zit nog steeds in haar pyama. Jannick is vertrokken naar Meli met de internet box die bij ons stond. Dus de tv en onze telefoons al ingesteld op het andere internet. Dat gaat prima zolang Jannick niet thuis is want als hij gaat spelen met zijn vrienden dan gaat niks meer. Ik de wasmachine van mij aangezet, de wasmachine van Jannick met zijn werkkleding gevuld en aangezet, ondertussen zit de was van Jannick in de droger. De rommel bij hem opgeruimd , de konijnen eruit gelaten. Ik heb nogal veel oud brood dus maar tosties en soep eten vandaag.
Het is echt verschrikkelijk weer, donker somber koud en regen. Dus inderdaad pyama weer. Theresa heeft een poos met haar tablett gespeeld en moest toen van mij haar blokfluit gaan oefenen. Ze kwam in 6 minuten terug van Oma ik ben klaar dan heb ik haar weer terug gestuurd en dat vond ze niet leuk. Ik heb haar ook gezegd dat als
als ze geen zin heeft in blokfluit dat ze dat tegen Mama moet zeggen en niet op ons boos moet zijn want wij krijgen problemen als zij niet oefend.
In de middag F1 gekeken van Monaco beloofd weer een mooie wedstrijd morgen.
Ik kreeg 2 fotos van Theresa die ze had gemaakt op school.
Het weer is vandaag niks meer geworden het bleef hooguit 12 graden.
Theresa vermaakt zich en Jan en ik zaten beide met een kat op schoot te slapen.