Lange reis om even vrienden te treffen

Oostenrijk, Tirol

Vandaag hieperdepiep voor mijn zus Els. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
We waren allemaal op tijd wakker zelfs voordat de wekkker afliep. Theresa had goed geslapen bij ons en dat knuffelbeestje in de morgen naast je is een happening.
We hebben om 8 uur Dominik opgehaald en dan verder op weg. We deden dus 4 1/2 uur over de heen weg . Gelukkig beide kinders erg lief met hun tip toi en andere dingen die ze hadden meegenomen. Dominik heeft zelfs een hele poos geslapen.Leutasch hebben we alleen nog maar in de winter gezien. We hebben genoten van het op bezoek zijn, kregen lekker pizza en we konden heerlijk op het balkon zitten. Tosca en Nicole zijn met Dominik en Theresa naar de speeltuin gegaan . Helaas konden we niet al te lang blijven want we moesten ook weer terug. In Seefeld kwamen we op de terugweg ook langs het langlauf wedstrijdparcours, onherkenbaar in de zomer. Echt grappig we zijn zo vaak in de omgeving daar geweest en altijd in de winter.
Onderweg in Saalbach bij de MacD ijs gaan eten dat had ik Theresa en Dominik beloofd. Dan zijn we over de pas terug gekomen en dat is toch altijd mooi en het was erg rustig. Vlak voor Bisschofhofen begon het te regenen op de pas. Bij ons op de 320 kregen we een wolkbreuk bij Pichl en het bleef regenen tot thuis.
Daar werd Theresa al bij de deur opgevangen door Mama die ook een hele fijne dag gehad had. Dominik hadden we in Pruggern al afgeleverd.
Astrid had voor mij Zwitsal producten meegenomen daar had ik om gevraagd en ik kreeg het ook nog in een Zwitsal tas. Hardstikke leuk. Ook een zakje met stroopwafels die we vanavond al bij de koffie hebben aangebroken. Zo lekkkkkkkkerrrrrrrrrr.