Verwendagje

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen heerlijk voor mijn gevoel uitgeslapen, ook al was ik vroeg wakker. Een beetje ochtend tv dat vind ik genieten in bed , half soezend half luisterend. Dan opgestaan want ik had om half 10 afgesproken met Annemarieke.
Dan naar Liezen, wat in de Eli winkelen rondkijken koffie drinken en later eten bij Sajedo. Een heerlijke ontspannende gezellige dag met Annemarieke gehad die mij ook nog eens heel erg heeft verwend. Ik heb een heerlijke Rituals geurkaars gekregen. Hij ruikt heerlijk in de geur Ritual of Ayurveda. Zelfs zonder aansteken geurt de hele kamer er naar. Annemarieke dank voor de geweldige maar vooral gezellige kletsdag.
Pas tegen vijven weer thuis en ik trof Jannick al voor de deur die mij kon helpen naar binnen te komen . Zo glad was het voor de deur, het dooit gigantisch. Jan kwam gelijk na mij thuis en ik hoef niet te koken want Jannick ging naar de brandweer waar het gezellig zou zijn. Jan heeft net een kop gulashsuppe warm gemaakt en eet wel een broodje en ik heb nog lang geen trek. Het eten bij Sajedo is altijd lekker en goed en ik heb er altijd meer dan genoeg aan. Dus ik ben nu nog lui ook.
Ik heb nog een cadeautje van Annemarieke voor Theresa en Sabrina. Krijgen ze als ze van Oma Kathi terug komen.
Ik kreeg nog kerstpost vandaag ben ik ook nog steeds heel blij mee.Jan had van de week al de nieuwe prachtige Gröbming kalender aangenomen. Je mag altijd stemmen op de fotos op Facebook en de 12 met de meeste stemmen komen dan in de kalender. Elk jaar zijn er toch weer prachtige fotos bij de allermooiste vind ik persoonljk een foto waar de koeien op de Stoderzinken rondom aan de voet van het standbeeld van Peter Rosegger liggen.

Was zeker een hele gezellige dag , Nicolette!!! Volgend jaar doen we het weer. XXX

Annemarieke 2017-12-27 19:14:36

leuk dat de kaartjes zijn aangekomen, alleen hebben ze er wel lang over gedaan, zal de drukte zijn denk ik bij de post,samen nog een hele rustige week gewenst, op naar het oud en nieuw, dan wordt het voor ons spannend, want de renovatie van het huis en de aanpassingen in huis komen er dan aan bij ons. love you all, liefs XXX