Auszeit

Vannmorgen pas om half 10 wakker en gelijk gaan douchen, ik zal het wel nodig hebben. Helaas nog steeds een pijnlijke hand en niets veranderd.
We leven weer in een wit landschap want door de nieuwe sneeuw zijn de gaten weer gevuld. Op de Dachstein een meter gevallen, gelukkig bij oeel wat minder.
Ik voel me nog steeds belabberd. Maar ik heb mij voorgenomen om vanavond een Auszeit te nemen, ik ga naar de bios naar de film House of Gucci.
Jannick zou Meli vragen maar die was pas heel laat thuis dus toen sliep Jannick al uren. Gisteren was er huisbezichtiging in hun huis. Haar vader wil het best kopen maar niet voor de prijs die ze vraagt , dat is ook veel te veel voor die woonomgeving en voor dat huis. Ik zou eerst met Meli naar de bios gaan maar ze zijn naar Singsdorf en slapen daar ook. Betr met deze weersomstandigheden.

Ik heb mij zelfs voorgenomen om meer Auszeit te nemen want ik heb een Abo gekocht. Ik ben tegen 7 uur dik aangekleed op weg gegaan. Op het bruggetje dacht ik zal ik doorzetten? De sneeuwstorm was flink, onder nul en spiegelglad maar nee ik heb doorgezet en ben heel in de bios aangekomen. Het was best druk en de deuren stonden open dus je kon gelijk gaan zitten. De mensen hielden zich keurig aan de regels en zonder Absperrungen nam iedereen plaats met genoeg afstand. Het was een lange film 2 1/2 uur en het heeft mij geboeid. Na de film lag er een dik pak sneeuw buiten en ben ik naar huis terug gelopen. Thuis stonden er 2 borrels op de tafel , Jan vond het een goed moment daarvoor. We hebben zelfs een tweede gedronken.
House of Gucci ist ein US-amerikanischer Kriminalfilm von Ridley Scott, der am 24. November 2021 in die US-amerikanischen und am 2. Dezember 2021 in die deutschen Kinos kam. Im Film spielt Lady Gaga Patrizia Reggiani, die ihren Ex-Ehemann Maurizio Gucci und Chef des gleichnamigen Modehauses, gespielt von Adam Driver, ermorden lässt.
Er staan nog een paar films op mijn programma, de nieuwe West Side Story, Chasing the line over Frans Klammer een skilegende in Oostenrijk, Respect over het leven van Aretha Franklin enz.
´

Leuk Nicolette!!! Ik heb al een aantal jaar een abo op Pathé en dat bevalt mij heel goed. Nu ook een vriendin die een abo heeft dus meestal gaan we met zijn tweeën. House of Gucci staat bij ons op de verlanglijst maar helaas zijn de bioscopen bij ons nog dicht. Respect is ook een mooie film, die heb ik dan al wel gezien