Het weer wordt al minder

Freitag 15.November
Nog steeds redelijk mooi weer maar het wordt al minder. We hadden eerst een lucht vol met kleine schaapjes en dat werden grote schapenwolken. Toch nog zo warm dat we de deur het grootste deel van de dag open hadden en we nog op het balkon in t shirt in de zon konden.
Jannick kwam in de morgen vragen of wij Theresa op wilden halen en hij ging naar de zaak de camper inruimen en ophalen en thuis daarna nog vertaalwerk gedaan.
Ik ben gaan koken en Jan is Theresa gaan ophalen dan met zijn drietjes gegeten en mevrouw at een hele schnitzel weg met Preiselbeeren.
Dan ging ze spelen maar ze was erg moe , ze wilde een filmpje kijken en viel daarbij in slaap. Ze heeft een uurtje geslapen deed haar ogen open en zei toen en nu mag ik een ijsje. Had namelijk gezegd dat ze dat later in de middag mocht. Jannick was inmiddels ook weer terug maar moest eind van de middag weer weg naar de brandweer voor zijn cursus.
Ik was al weer lang aan het denken hoe mijn kerstkaart zou moeten worden. Tijdens het eten wist ik het ineens en ook maar gelijk gemaakt vanmiddag. Jan en Jannick vinden de kaart leuk. Ben zelf ook wel tevreden. Ook gelijk maar besteld.
Ingrid kwam om 20 uur weer thuis en Theresa was al in haar pyama. Theresa was helemaal blij want ze had een kaka op de Klo gedaan , ze zei steeds een grote en mijn buik is leeg.
Daarna keerde de rust weer.
Het antwoord wat Theresa gisteren gekregen heeft is een elektrische auto, ze kan er zelf mee rijden of je kan hem met een afstandbediening laten rijden. Er is verlichting op, een claxon, er zit een autoradio in. En ze vindt het geweldig.