De sneeuw houdt nog niet over

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zaterdag 2 januari
Ja het sneeuwt maar het houdt nog niet over. Maar goed uit een optimistisch standpunt gezien “er komt vast nog wel bij”.
We hadden gastenwissel vandaag en tegen 10 uur gingen de gasten en om half 11 stonden de nieuwe voor de deur. Helaas pindakaas want toveren kunnen we niet.
Jannick was vroeg klaar met werken en is gaan skiën, hij was vanmorgen voor het werken al gaan langlaufen klassiek. Jannick heeft een mooi zakelijk aanbod gekregen als het echt rond komt laat ik het weten. Eerst van alle kanten bekijken en bespreken. Maar het is iets wat hij naast zijn sport kan doen en met zijn sport te maken heeft.
Jan was vanmorgen het afval naar de gemeente brengen, de auto puilde helemaal uit en het was gigantisch druk bij de gemeente ondanks dat ze met 2 ipv 1 man aan het werk waren.
Ja er wordt wat afgedronken, en wij brengen tegenwoordig ook de petflessen apart daar.
Dus glas, petflessen en papier .
Ik zit even bij te komen en te wachten tot alle gasten er zijn en dan kan ik boodschappen gaan doen. Kunnen we ook gelijk Jannick weer meenemen vanuit Schladming of Haus.
Verder stijgt de spanning met de dag, wanneer gaat de baby komen?? Ik kan pas een ticket boeken hij er is dus ook dat blijft spannend.
Vandaag 2 januari had mijn oma jarig geweest, 8 januari is Jannick jarig maar voor de rest blijven er nog genoeg dagen over. Alleen de laatste week van januari ben ik met Jannick mee. (het NK langlauf)
Maar hij weet nog niet of hij wil gaan. Het inschrijfgeld is belachelijk hoog want je moet een pass partout kopen waarmee je ook andere dingen kan doen . Maar ja daar zit je als atleet niet op te wachten. Ik denk nog steeds dat het wettelijk verboden is want het is koppel verkoop.

januari 2010 13:11 | Door: christina,ruud,kids Wij wensen jullie een heel gezond en vrolijk en super gezellig 2010 toe,en hopen dat we elkaar misschien weer eens kunnen ontmoeten in dit nieuwe jaar. heel veel liefs uit Heemskerk aan de Zee, Holland

molenaar.ruesink 2017-09-24 09:32:16

2 januari 2010 23:48 | Door: Annemarieke Hoi Jan, Jannick en Nicolette, ook ik wil jullie een heel goed 2010 wensen! Dat al jullie dromen mogen uitkomen. ;-) Ben blij dat je succes had met je oliebollen. Ik heb samen met een vriendin van mij ook olliebollen gemaakt, en ananasflappen, appelflappen en bananenflappen. Was voor het eerst maar ondanks dat waren ze goed gelukt. Veel liefs. Annemarieke

molenaar.ruesink 2017-09-24 09:32:29

6 januari 2010 10:37 | Door: jan en jopie allereerst wensen wij jullie een gezond en een gelukkig 2010 toe het is fijn dat je ook de hollandse oliebollen niet vergeten dat hoor er toch bij ook van harte gefeliciteert met de verjaardag van Jannick groeten van ons