Weekend weer voorbij

Goed geslapen ondanks alles. Vanmorgen vroeg wakker en omdat ik gisteren al was begonnen met de enorme berg was eerst daar wat van in de droger en wat er in de droger zat opgeruimd. Dan kwam Jannick boven en vroeg mogen we komen ontbijten en ja dat mag uiteraard. Maar ik moest even tijd hebben om de tafel te dekken.
Dan met elkaar ontbeten wat altijd gezellig is. Sabrina wilde boven blijven ook goed. Jannick had een 50 pakjes met stickers dus de helft voor Sabrina en de helft voor Theresa. Dan ben ik de nummers gaan vergelijken in het boek en een flinke stapel die Sabrina niet had. De overige bij Theresa gekeken en ook die kon daar nog van gebruiken. Dan heb ik de pakjes van Theresa open gemaakt en vergeleken met de nummers en ook daar had ze een stapel niet van. De dubbele met Sabrina vergeleken en die kon dan weer wat gebruiken. Theresa mag zelf plakken voor Sabrina heb ik geplakt. Zo kom je ook de dag door.
Dan weer een was erin en de natte was even gestapeld , drogen duurt langer dan wassen. Grote dingen hang ik op het balkon.

Ik Jan gebeld om te vragen hoe het er voor staat. Ik denk niet naar huis want Zo kom je ook de dag door. Jan zijn urine is nog steeds rood. Hij heeft gewoon gelogen want nu kom ik er achter dat hij al veel eerder bloed verlies had. Ik heb in de was gekeken en handdoeken en onderbroeken vol met bloed en dat verstopte hij door alleen zwarte onderbroeken aan te trekken. Ik moest de huiskamer dweilen omdat er overal bloeddruppels zijn. Dat hij bloedvlekken op zijn broek had ja dat kan want als hij een klein wondje heeft bloedt het flink maar nu denk ik toch dat het anders was. Maar al met al een enorme berg was.
Ik heb hem ook vanmorgen gevraagd en dan kan hij niet meer liegen en hem gevraagd had je niet de dag ervoor je mond open kunnen doen. Dan krijg je geen antwoord. En dan ook nog zijn bloedverdunners blijven slikken.
Tja elke keer een stukje verder maar nog veel werk te gaan.

Jannick vroeg of ik bij hen kwam middageten en ja dat was heel lekker en gezellig. Daarna Theresa geholpen om haar cd´s uit te zoeken en de complete konden naar beneden naar haar kamer. Ze heeft haar sterrenhemel ook weer in de kamer. Dat wordt geprojecteerd.
Maar nog te veel zooi rondom haar oude bed dus ik wacht tot het weg is dan kan ik fotos maken om het te verkopen.
Dan in de middag uis Jannick even snel met mij naar Prenten gegaan. Ik had een hoes en een papiertje nog thuis liggen . Dus snel de hoes er omheen en het papier op de tafel klaar. Jannick moest nog even langs zijn vrachtwagen om daar zijn bestuurderskaart eruit te halen want hij rijdt daar morgen niet mee, Maar met een kleine vrachtwagen die gebruikt wordt voor de melk.

Nog een keertje met Jan gebeld maar geen nieuws.