wwer zo´n dag

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zaterdag 27 december
Frits ging vanochtend al vroeg weg want hij werd door Dorris opgehaald om te gaan skiën.
Jannick ging al vroeg trainen en dan door naar zijn werk, in de ochtend langlaufles en in de middag een privé les biatlon.
Jorran zou rond het middaguur aankomen maar zijn transfer was niet gekomen. Hij kwam met een taxibusje vanaf Bisschofhofen. Een koffer die niet te tillen was omdat hij een jaargang Margrieten voor mij bij zich had. Met dank aan Marijke, ik heb de eerste al gelezen.
We hebben eerst wat gegeten en dan zijn Frits en Jorran de spullen naar het appartement van Jannick gaan brengen. Jan en ik zijn nog even wat boodschapjes gaan doen. Het leek wel een stad vanmiddag hier, zo ontzettend druk, zoveel mensen. Veel Nederlanders die met vakantie zijn en zich ontzettend druk staan te maken omdat ze bij de kassa,s moesten wachten.
Jannick was rond half 3 thuis dus het was een gezellige drukte. We hadden knoflooksoep en pizza en tegen 21 uur zijn ze weggegaan naar Jannick.
Aan het eind van de middag is de eigenaar met zijn gezin aangekomen. Hij kwam bij ons vragen of wij wisten waar zijn huisschoenen zijn maar geen idee. Het zijn de lievelingsschoenen van hem en hij heeft het hele huis afgezocht. Maar ja Hansi kennende kan het best zijn dat ze de schoenen ergens heeft zien staan en ze gewoon weggegooid heeft. We vonden vandaag ook een deel van de gastenpantoffels kapot geknipt in de vuilnisbak. Geen idee waarom maar ja zo is Hansi. Het is voor haar niet te hopen dat ze de huisschoenen ook heeft weggegooid. Ik heb vandaag het gasteninfobord weer in orde gemaakt en de krant van vandaag en de infofolders weer neergelegd. Geen idee voor hoe lang.