Kleinzoon Tobi bewonderen

Nederland, Pijnacker

Lekker alles op ons gemak, was vanmorgen niet al te laat wakker en ook niet echt vroeg. Een beetje sluimeren en dan ik geloof om kwart over 9 opgestaan. Boterham eten, echt lekker Nederlands brood mis ik wel eens.
Dan op ons gemak naar Station de Vink gewandeld , best koud door de vorst en de wind en ook glad dus.
Dan mijn kaart opgewaardeerd, die van Jan ook, samenreis korting erop gezet en toen wisten we het niet meer . Aardige mensen hebben ons geholpen ingecheckt en op weg naar Laan van Nieuw Oost Indie en daar op de metro naar Pijnacker. Stukje wandelen en dan waren we bij Angela, Bert, Jula en Tobi.
Tobi is een lekker mannetje, een knuffelkontje en ik vond hem erg zoet en lief. Jula wist de aandacht ook wel op haar gericht te houden en ook een dondersteen. Heel erg balen want mijn camera slaat weer geen fotos op of filmpjes , ik blijf maar problemen houden met dat ding. Dan maar wat fotos met de telefoon gemaakt.
Werden verrast met broodjes kroket dus ook Jan zijn dag kon niet meer stuk . Eind van de middag weer in omgekeerde richting op weg .Rond half 7 weer bij Erna en Manfred.
Gisteren werden we keer op keer gebeld door de gasten in Annemariekes huis. Ze hadden geen sleutel nee dat klopt je hebt een code voor de sleutelkluis, nog een keer en nog een keer moeilijk als je Tjechisch spreekt en geen woord Duits of Engels. Dan hadden ze aan de kachel gezeten want die was uit gegaan en dan is Jan gebeld door een Nederlander die de kachel ging aanmaken (ik denk dat Annemarieke contact gehad heeft) Het gaat altijd goed behalve als we er niet zijn. Het was erg lekker warm toen wij het huis achter lieten en de kachel brandde nog.
Nog even met Pascal getelefoneerd die in ons huis slaapt met zijn vriendin Yasmin. Dan nog even met Jannick gebeld en Theresa. Ingrid ziek, Jannick op weg om ziek te worden en hij had de hele dag gewerkt omdat hij om 7 uur er al uitgebeld werd en dat de hele dag door ging. Theresa mist ons en vroeg Oma wanneer komen jullie naar huis. Voor ons vliegen de dagen om voor haar duren ze lang.
Beetje tv kijken en dan toch maar weer eens het bed in.

Echt Nicolette? Ik heb met niemand gesproken. Apart!