Theresa mocht weer

Vanmorgen vroeg wakker , een beetje tv en dan opgestaan. Ingrid kwam met de kinderen koffie drinken , Jannick was al weg voor zijn Eisstockturnier. Na de koffie zijn Jan en ik naar de Spar gegaan en daarna naar de telefoonwinkel in de MEZ: Ik had nooit aan dat winkeltje gedacht maar Ingrid bracht mij erop en ze zitten ook in Liezen en daar was Jannick geloof ik ook geweest. Jannick was ook slecht geholpen bij Hartlauer en heeft toen ook gezegd aju paraplu en is naar een andere winkel gegaan. Maar ik dacht o ja laat ik eens in de MEZ kijken is het niets kunnen we alsnog naar Liezen rijden.
Het is een piepklein winkeltje en het was er druk. Dat laatste is een goed teken. Dat was ook zo, uitgebreid voorgelicht, alle tijd nemen ze en ik kwam naar buiten met mijn telefoon en een afgesloten contract. Ik heb nummerbehoud voor minder geld, en per 1 februari begint het contract en is alles geregeld met het nummer en zo. De telefoon en het simkaartje heb ik al maar het duurt even voor alles geregeld is. Het was intussen half 12 dus snel naar huis. Boodschappen uitladen even snel plassen , pakjes met belgde broodjes in mijn tas en weer weg. Theresa had een wedstrijd in Mössna in de Solk. We waren mooi op tijd en konden de hele wedstrijd zien. Voor Theresa een eenvoudige Piste waar ze al veel op geskied heeft maar ze had een slechte dag, ze was ruim achter Zoe met haar tijd. Er was 20 minuten tijd na de laatste van de 1e afdaling en dan gingen ze weer omhoog . De tweede run was veel sneller en Zoe was iets langzamer dan in de eerste maar toch nog net sneller dus Theresa landde na Zoe.. We zijn gelijk daarna naar huis gegaan . Zij moesten snel wat eten en wij aan de koffie. Dan moesten we terug naar de Ödwirt in Fleiß en we hadden nog steeds geen idee hoe het eruit zag want we hadden geen finisch lijst dus het werd afwachten. Jan was thuis gebleven. Nou ze waren weer 1 en 2 alleen dit maal Theresa op de 2e plaats. Dit keer een beker. Het was beregezellig en we waren om 6 uur weer thuis, Het was niet koud , geen zon maar super om buiten te zijn. Sabrina heeft in de sneeuw gespeeld en die was helemaal stuk dus die slaapt vast erg goed.

O, blij voor je dat het toch geregeld is! 😘

Annemarieke 2020-01-25 22:37:15

Even een vraagje heb jij mijn kerstkaartje gehad?