Wij zijn alle officieel utgenodigd voor de ontvangst van onze koning en koningin

Ik werd vannacht om 2 uur wakker en kon niet meer slapen. <om 4 uur de tv aangezet en n slaap gevallen. Dan om 9 uur opgestaan was wel alweer een poosje wakker.Het is zwaar bewolkt en wat wind. Ben ik in mijn hals toch mooi verbrand gisteren.
We zijn einde van de morgen naar Liezen gegaan dan konden we eerst even langs de Action voor dubbelzijdig tape. We hebben 2 soorten meegenomen. Dan denken jullie gooi het maar over de balk. Maar voor 39 en 59 ct waren we klaar. Gelukkig hoefde ik deze keer geen uren te wachten bij de HNO. Jan had in de Arcade geparkeerd en zou wachten. Terwijl ik vandaar naar de HNO ging lopen miezerde het. Toen ik aan het wachten was hoosde het en het was weer droog toen ik naar de auto liep . Heb ik Jan gebeld om een ijsje te komen eten bij Mama Joe.Hebben we zelfs op het terras opgegeten. Dan naar de auto en onderweg hoosde het weer. Thuis gekomen was het weer niets meer. Overal in Oostenrijk super warm en mooi weer maar bij ons niet. Ik mag in Oktober weer naar de HNO.
Niks gehoord van Theresa dus die zal wel goed zijn aangekomen bij Matthias. Sabrina komt om 16 uur.
Dan kwam Ingrid Sabrina brengen en Meli was er al. Sabrina kwekt aan een stuk door .
Nog wat later kwam Jannick thuis en die kwam al snel boven en zei heb je gezien we mogen naar de koning. Dus ik oh jullie hbben de uitnodiging al. En hij jij ook. Dus we mogen alle vier. Dresscode donker kostuum en middagjurk. Nu de vraag wat verstaat men onder een middagjurk? Jannick zegt het moet in aardkleuren of pastel zijn. Mag het dan een monstering hebben of moet het effe zijn. We hebben 2 1/2 week om iets te vinden en dat gaat hier niet op het land.
Dan prachtige fotos van de mooie kinderen van mijn zus Els. Fermalia en Mike.

Wauw, wat spannend! Middagjapon moet je even googlen. Daar zijn veel berichten over en ook van mensen de de koningin zouden gaan ontmoeten. Leuk hoor!

Annemarieke 2022-06-13 22:07:33

gefeliciteerd alle 4, hoop dat het er een gezellige dag zal worden met de Koning en Koningin samen die dag

Christina 2022-06-14 02:26:06

Op de volgende pagina , zie je wat ze officieel onder een middagjapon verstaan, nog extra er bij vermeldend, dat de rok altijd onder de knie moet zijn,Nicolette. https://www.gettyimages.nl/fotos/middagjapon