Het is weer zondag

Vanmorgen werd ik pas om 8 uur wakker, beetje tv en dan om 9 uur eruit gegaan.
Een zondagsontbijtje voor Jan en mij gemaakt. Bedden afgehaald , wasmachine aan, koppie koffie. Om half 11 kwam Jannick koffie drinken.
Even op FB kijken , leuke fotos van Jula en Tobi. Maar ook lees je dan dingen die me pijn doen. Stop het maar weer weg en ga door met ademhalen.
Een hele rustige dag tot het middaguur zon en toen sloeg het weer om. Het is erg koud er is wind en er komt sneeuw. Jannick heeft vanmiddag nog zijn winterbanden gelegd want dat had hij nog niet. Hoop dat Ingrid op tijd weg gaat want er wordt een sneeuwfront over Obertauern, Ennstal gegeven en ze moet dus over Obertauern en ze heeft geen kettingen. het is ondertussen half 6 geweest en ze is nog niet thuis.
Fotos van Jula en Tobi wat altijd weer leuk is.
Om 6 was gelukkig Ingrid thuis met de kinderen. Theresa kon de verrassing wel waarderen. Ze was zo blij met wat ze in haar schoentje vond. een brief en een staf en wat pepernoten-
Sabrina was alleen maar moe .