zo en nou sneeuwt het

29.Jänner
Wat een sneeuw de winter is dan toch echt gekomen. En dat bovenop wat we de afgelopen dagen al hadden gekregen. Het sneeuwde zo erg dat ik Danuta maar heb afgezegd want Jan ziet het dan niet zitten om naar Donnersbachwald te rijden. Maar wat in het vat zit verzuurd niet moet alleen wat langer wachten op mijn lempervorm en de vast heerlijke jam van Danuta.
Ingrid kwam voorbij en ging gelijk weer naar beneden want Theresa wilde yoghurt eten.
Dan ik ook maar eten voorgekookt en dan even naar beneden en Ingrid was een Apfeltopf auflauf aan het maken even de kunst afgekeken . Dat maakt ze dan uit een heel oud kookboek maar met de gewone Hausmanskost.
Dan even bij Jan gekeken en ik dacht dat hij mijn oude vogelhuis had weg gedaan heeft hij hem helemaal gemaakt met zelfgemaakte houten dakpannetjes op de plaats waar de kapotte waren en een nieuw gat om het voeder in te doen heel mooi. Wist niet dat hij al zo´n echte Oostenrijker is geworden met zijn huisvlijt in de wintermaanden.

Van Bianca 2 leuke fotos van Bo gekregen, ze hadden voor zijn verjaardag een aanhanger voor de loopauto die hij van ons had gekregen gekocht.