Een dagje mooi weer

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen om half 6 wakker van Theresa , nu wel nog een uurtje om te dommelen. Nadat de wekker ging zijn we allemaal opgestaan , alles achter elkaar door gedaan. Nadat Jan was terug gekomen van Theresa weg brengen hadden we nog een kwartiertje en dan moesten we op weg naar Liezen naar de HNO. Jan bleef buiten het was redelijk weer in elk geval droog en wat zon. Nadat ik daar klaar was gelijk even naar het Röntgeninstituut en een afspraak voor Jan gemaakt voor Juni.
We hadden de auto in de Eli geparkeerd dus weer terug gelopen en de auto opgehaald. Naar de Lidl en de Action en dan naar huis. Onderweg belde Diane dus gebabbeld tot we thuis waren. De auto uitgepakt en de spullen opgeruimd. Ik hoefde geen eten te maken want ik had Sushi meegenomen. Dat wilde Theresa graag eten. Voor Jan een kaasplank gemaakt van geitenkaas , wijnkaas en die ronde kaasjes in zo´n rood schilletje. Maar het was al 12 geweest en nog geen Theresa dus even gebeld en ze was met Zoe nog bezig om een telefoonnummer erin te zetten. Maar ze kwam naar huis . Ik haar gevraagd wat ze wilde want het was niet gelukt met de telefoon . Dan blijkt dat ze iets met whatsapp wilde maar dat gaat niet zonder internet. Oh Oma dat was ik vergeten. Dan helemaal enthousiast aan de Sushij begonnen. Ik had Jannick gevraagd of hij ook vandaag wilde eten en ja dat wilde hij dus ook voor hem Sushi.
Gisteravond weinig meegekregen van het songfestival, ik ben in slaap gevallen.
Na het middageten even zitten en dan om 2 uur naar de tuin maar helaas wilde het niet de hakselaar van ons deed het niet en de hakselaar die Jannick geleend heeft schilt maar hakselt niet. Dus alles opgeruimd , Jannick gebeld dat hij er naar moet kijken en voor ons is het goed geweest.
Theresa had Bernd gebeld om te vragen of Zoe kon komen spelen maar niets meer gehoord en niemand gekomen. Ik weet dat Zoe gezegd heeft tegen Theresa dat ze niet meer bij ons mag spelen alleen bij Ingrid. Wij weten ook dat Ingrid praatjes rondstrooid. Maar dat komt wel een keer terug. Theresa was erg van streek en toevallig was Leni er vanmiddag ook niet maar dat wist Theresa want die komt wel spelen als ze thuis is.
In de tussentijd Panna Cotta gekookt en die staat nu in de vormpjes af te koelen. Ik heb er verse aardbeien bij. Kunnen we vanavond eten.
Het begint buiten al helemaal donker te worden en zeer duistere wolken. Het was een mooie dag maar geen bijzonder warme maar het was DROOGGGG .Het lange weekend staat voor de deur.

Niet veel gemist van songfestival eerste halve finale was veel beter Zaterdag finale

Erna 2021-05-21 16:55:13

Wat Erna al schrijft vind ik ook. Ik vind het allemaal een beetje.... Behalve de presentatie, die vind ik echt super! Ben benieuwd naar vanavond.