Christi Himmelfahrt

Donnerstag
Was lekker op tijd wakker , een beetje tv en ontbijtje gemaakt. Lekker Amerikaane pannekoekjes met stroop en een kop koffie erbij dan smikkelen in bed. We waren bijna klaar kwamen Theresa en Jannick , Jannick ook koffie .
Jannick heeft vandaag Bereitschaft dus het kan zijn dat hij moet gaan werken. Dan ben ik maar gaan douchen, Theresa bleef in bed zitten en maar goed dat we op tijd eruit gegaan waren want om 9 uur was Dominik er al. Die wilde ook kindertv kijken dus Theresa zit in bed en hij in de huiskamer. Lekker rustig zo.
Ik ben nu al gelukkig met de zalf van de HNO arts voor mijn oren, geen jeuk meer en het geneest flink na 1 dag ook de plek in mijn neus al bijna helemaal weg. Soms kan je dus niet zonder antibiotica .
Het weer is niet denderend maar op dit moment droog en een graad of 14 . Je kan zien dat het hoog op de berg gesneeuwd heeft.
Jan heeft zijn bureau in de slaapkamerhoek opgebouwd.
Jannick moest inderdaad gaan werken.
Middageten lekkere Grilhandl patat en appelmoes ook Dominik smulde.
Na het eten viel hij in slaap . Jan ging fietsen en daarna kwamen Jannick en Theresa de een voor koffie de ander om te spelen.
Later werd het nog 17 graden maar gewoon niet lekker.
Dominik werd rondom 18 uur gehaald en de plannen gewijzigd , hij komt morgen niet maar zaterdag.
Ingrid kwam met een Sachertorte die ze nog voor Jan gemaakt had. Die had hij nog te goed voor zijn verjaardag. Was erg lekker en we hebben nog voor het hele weekend. Dan iedereen naar beneden en de rust is ingekeerd.