Een sneeuwdag

Mittwoch 10.Februar
Aschermittwoch
Vanmorgen wakker om 5.45 om de babyfoon aan te zetten en om 7 uur eruit . Theresa ook om 7 uur eruit, wassen , ontbijten, aankleden en de deur uit om 8.
Aardig laagje sneeuw gevallen en het sneeuwt nog steeds, goed voor de groene vlakken die steeds groter werden.
Theresa naar de Kindergarten gebracht en dan even wat boodschappen samen met Jan. In de Spar waren scholieren die graag vragen wilde stellen voor een project op school. De eerste vraag hoe is je toekomst over 5 jaar? Moeilijke vraag, nooit over nagedacht , ik heb ze dat ook gezegd en dat ik bij de dag leef. Ik heb geleerd door de omstandigheden in mijn leven niet te lang vooruit te kijken maar de dingen nu te doen die kunnen en genieten van elke dag. Geloof niet dat het , het antwoord was die ze verwacht hadden.
De volgende vraag wat wil je graag nog in je leven, ook dat is eigenlijk heel weinig, vooral gezondheid . Of er de komende 5 jaar veranderingen in ons wonen te verwachten is, nou ik hoop van niet want ik woon helemaal naar mijn zin.
De laatste vraag hoe het in mijn kindertijd was, nou armoe , crisis, weinig geld, zeer klein wonen zonder enige vorm van luxe.
Dan mag ik nu niet klagen ook al hebben we het niet rijk, we hebben veel om dankbaar voor te zijn. Geluk kan je niet kopen en gezondheid ook niet.
Eind van de morgen weer Theresa ophalen. Middageten , ik had Heringsschmaus en voor Jan Gulashsupe want die eet dat echt niet. Theresa smulde van beide.Na het eten met Theresa knutselen ze wilde al heel lang een kwal uit een boekje maken en nu heb ik het kartonnenbord gevonden die we er voor nodig hadden. De kachel aangemaakt want het was wel fris in huis en pas eind van de middag gaat de cv weer aan.
Het stormt flink en af en toe sneeuwt het behoorlijk door.
Straks komt Rob eten en ons gezelschap houden, iets waar we altijd naar uit kijken.

Een super gezellige avond gehad en een beetje laat geworden, dat mag de pret niet drukken.