2e Pinksterdag met BBQ

Vanmorgen lekker uitgerust opgestaan en niet dank zij Fiep die om half 6 al probeerde mij te laten opstaan door in mijn vingers te bijten.
Gisteravond was Ingrid met de kinderen goed thuis gekomen.
Er was gisteravond ook een zoekactie in de Enns naar een persoon. Met de boot niet gevonden en er kwam een heli naar beneden om bij ons de Bergrettung en Feuerwehr op te pikken en dan gingen ze vanuit de lucht zoeken omdat de persoon misschien al was aangespoeld. Geen leuke dingen. Jannick zei dat er in Traun gisteren de 2e kajakker is verdronken. Er staan borden dat er niet gekajakt mag worden wegens de gevaarlijke waterstromingen en onberekenbaar. Vorige week verdronk de eerste en nu de 2e. Mensen denken altijd dat het wel meevalt en dat ze zelf wel goed genoeg zijn. Maar je kan in 20 cm water verdrinken als je er niet uitkomt.
Jannick kwam met Sabrina koffie drinken. Ik liet Sabrina de filmpjes zien van haar zelf van het zwemmen en het treintje en ik moest ze elke keer opnieuw aanzetten. Ze weet heel goed dat ze het zelf is en waar en wat het is. Dan gingen ze weer want Jannick ging de BBQ aansteken en alvast met grillen beginnen. Jan en ik met Ingrid de tafel uit de berging gehaald en buitenlangs naar de tuin gezeuld. Dan alles buiten brengen en dekken. Dan was Jannick klaar en konden we allemaal aan tafel voor het vaderdaggrillen. Om 13 uur klaar met eten.
Het was zwaar bewolkt maar bloedheet. Het was in de morgen om half 9 al 22 graden.
Sabrina werd halfweg naar haar bedje gebracht die is dan vol gegeten en zat. Ingrid kan dan even bijtanken want mevrouw houdt iedereen op draf. Ze gaat overal aan staan en staat zelfs regelmatig los en valt dan met een smak om en dus ook vaak ergens tegen aan.
Jannick heeft bij hen een nieuwe douche en kraan bij het bad gemaakt. Nu speelt Theresa dat ze dood in haar kist ligt met de lege doos van de douche. Tja hoort er ook bij.
Jan en ik zitten nu even bij te komen .
Christina , die tractoren zijn van hier en op een van de eerste fotos stond welke routes ze per dag afleggen . En we rijden niet zo hard hoor want we speelde toeristje . Dan moet je de motorrijders zien !! en op veel stukken mag je 70km rijden.
Ja Annemarieke wij zijn ook hier allemaal van de Steyr, Jannick zou er graag eentje willen hebben.
De kinderen zaten in het speelbad buiten heb helaas Sabrina gemist .
Een foto gevonden van Jula die haar eerste avond 4 daagse heeft gedaan.
We hebben niet gevonden waar het water vandaan is gekomen en ook geen water meer gekomen .Dus alles gelijk erachter en eronder schoongemaakt en nu staat de vaatwasser weer op zijn plaats . De deur van het ene kastje laten we nog even eruit zodat we nog iets kunnen zien. Verder een rustige dag.