Lange dag

Dat was vroeggggggggggggg, om kwart over 6 ging de wekker. Opgestaan en om half 7 Theresa gewekt, Sabrina sliep nog. Jan had het ontbijt voor Theresa gemaakt en ik had alvast het eten voor Sabrina klaar gezet, haar kleding opgezocht en alles wat ze verder nodig had. Om 7 uur heb ik Sabrina gewekt. Dan eerst haar eten gegeven en dan aankleden. Ondertussen was Jan met Theresa een stuk meegelopen en toen hij thuis kwam ging hij met Sabrina op weg. Die had ik ondertussen in haar buitenkleding gehesen en laarsjes aan. In de winter altijd meer werk. Dan ben ik een kop koffie gaan drinken en daarna douchen.
Het is vandaag super zonnig weer maar op dit moment nog erg koud. Dan bedacht wat ik ga eten. Dat werd een grote pan met maccaroni Carbonara. ik had er champignons en ham en gehakt in gedaan. Dan had ik Saroma banaan toetje gemaakt. Jan moest naar de apotheek en heeft gelijk Theresa van school gehaald. Dan samen met Theresa het de Stickermania App aan de gang, Ik heb de hele morgen zitten kleuren met stiften. Ik had voor Sabrina een kleurboek meegenomen, nou staan daar dieren in die je als ze gekleurd zijn gescand kunnen worden en dan zwemmen ze in haar App. Het scannen is nog lang niet klaar maar het begin is er, Ze heeft ook nog lang niet alle plaatjes in het stickerboek die je kan scannen. Het is altijd een hele klus om een boek vol te krijgen. En nu gaan de dubbele naar Sabrina.
Dan ging Jan Sabrina halen en ik het eten warm maken en de tafel dekken. Dan hebben we samen gegeten. Theresa had ook het huiswerk klaar. Dan mocht ze zelf wat gaan doen en ze heeft ook haar blokfluit huiswerk gedaan. Jannick had gebeld dat hij later thuis zou zijn, hij was na het werk naar het ziekenhuis gegaan omdat hij op zijn schouder was gevallen tijdens zijn werk. Tja het is her en der soms flink glad. Later kwam hij thuis en er moet eigenlijk een mrt gemaakt worden maar alles zit vol door de skiongevallen. Hij heeft in ieder geval zijn werk voor maandag kunnen ruilen het was of wat anders doen of hij ging in de Krankenstand dus kozen ze eieren voor hun geld. Dan had hij ook nog gegteenen er is ook nog genoeg voor Meli vanavond. Eind van de middag is Jan Theresa naar de Tawkwondo gaan brengen. Een uur later ben ik met Jannick haar gaan halen. Hij in zijn huispak in de auto en ik haar binnen ophalen. Even met Reza gesprojäken want het skien ismomenteel heel verb
velend steeds op een doordeweekse dag komende week dus op vrijdag. Dan moet ze om 2 uur in Ramsau zijn en is ze daar half 4 klaar dan nog terug naar huis dan moet ze eigenlijk wat eten. Van Resa mag ze ook de les erna komen en bij de grote en gevorderden mee doen. Ze moet nu in maart haar examens afleggen en moet zich vanaf nu daar op voorbereiden in de lessen. Ze mag zelfs in andere lessen in andere plaatsen in de regio komen. Als ze maar traint voor de examens. Ze is een paradepaardje. Theresa heeft zich voorgnomen dat ze later ook les wil geven in Taekwondo. Dromen mag je hebben en het is niet onmogelijk om deze te verwezelijken. We hebben avondbroodje gedaan en Jannick heeft Sabrina naar bed gebracht en die sliep direkt, Theresa mocht nog tot half 9 blijven en had zich wel al bedklaar gemaakt. Nu voor ons AVOND.