We blijven bezig

Donnerstag 16.März
Gezellige boel bij het wakker worden maar we kregen Theresa op tijd in de Kiga.
Ik ben maar aan de was bij Ingrid begonnen dan is het schoon als ze terug komen.
Het was erg bewolkt maar in de middag begon toch de zon te schijnen. Dat was fijn want dan kon er veel op het balkon drogen zeker met het windje. De rest gewoon in de droger. We zijn Theresa gaan ophalen en hadden haar Roller meegenomen. Ze was zo blij en het viel nog niet mee om helemaal naar huis te steppen. Ze probeert het dan andersom maar dat valt helemaal niet mee en kost haar duidelijk moeite. We moesten bij de speeltuin kijken want ze moest aanwijzen waar je hem kan stallen. Maar we gingen niet spelen we gingen naar huis om te eten. Soepje vooraf en gevulde pannekoeken met champignonragout.
In de middag wilde ze dvd spelen op veel dvd is bij de extra´s een spelletje en dat doet ze graag. Toen ze dat helemaal zat was, was ook niet leuk meer want ze kent de antwoorden en de spelletjes van binnen en van buiten ging ze dvd kijken.
Jan is gaan werken en neemt op de terugweg een zak ongebakken broodjes bij de Penny mee. Ik heb de lade even schoon gemaakt van de vriezer waar ze in moeten. Kunnen we weer een poosje vooruit.
Jannick belde net dat ze nog een nacht blijven om te kijken of de medicijnen willen aanslaan. Het is dus toch klassieke epileptie. Ze heeft nu nog wel aanvallen maar anders . Dus het doet wel wat maar veel kan je nog niet zeggen na 2x een dosis.
Ze mochten vanmiddag een poos weg zijn ze gaan eten en naar een shoppingcenter gegaan. Jannick zei dat was even vergeten waarom we hier zijn.
Theresa ook met allebei gesproken dan is het ook wel weer goed. Maar ja na tumtum en een ijsje heb je ook geen klagen.
Nu wachten tot Jan terug komt , avondbroodje en Theresa langzaam aan richting bed (ons bed dus).