Laatste September dag

Laatste September dag.

Mittwoch 30.September
Laatste dag van de maand morgen begint het laatste trimester alweer van dit jaar. Heerlijk zonnig begon de dag maar wel rond het vriespunt en ik zag dat er her en der ook weer ijsgekrabt moest worden.
Het werd met de zon zelfs 24 graden maar begin van de middag kwam de wind weer en zakte het naar 17 graden.
Eind van de morgen gingen Jannick en Opa samen Theresa van school halen.
Dan middageten en wat dingen gedaan zoals mijn koffie machine reinigen, ontkalken nieuwe waterontharder erin.De was erin , droger en in de kast. Even alles nalopen want de gele zakken worden morgen gehaald zodat alles weg is en niet eind van de dag morgen alweer een bak staat. Dus alle flessen trays uitgepakt gelijk maar binnen gezet want ze stonden nog buiten en er is al vorst. Planten nagelopen die ook al helemaal herfst zijn dus oude bloemen eruit geknipt. Ik wil proberen de Fuchsia´s over te houden dus op het voorbalkon beschut weg zetten en hopen dat ze niet bevriezen want dan zijn ze weg. Bij hele strenge vorst kan Jan ze ook boven zetten zei hij. Ach we zien wel. De geraniums waren zulke armzalige daar doe ik niets meer mee gaan maar op de biohoop.
Jan ondertussen werken , ik zo naar mijn pijntherapie.
Jannick had even naar de arts gebeld in Bischofshofen waar mijn mri overwijzing blijft. Begon ze weer dat ik dat persoonlijk moet afhalen terwijl 8 dagen geleden was afgesproken dat ik alle gegevens zou mailen wat we ook gedaan hebben. Nu zou ze het rechtstreeks naar de huisarts doen dus afwachten maar weer. So wie die Zeit vergeht.

De therapie ook weer gehad en meer dan 12x geprikt maar het voelt nu tenminste grotendeels dood. Morgen alleen elektrotherapie om de spieren te ontspannen die door de pijnprikkels ook net pianosnaren zijn. Dan vrijdag weer prikken. Het heeft voordelen als je huisarts ook chirurge is ze kan en mag veel meer dan een huisarts .

Nu wachten op Jan daarna kan Jannick met onze auto naar zijn nachtdienst in Schladming. Hij is namelijk met de camper en zijn auto staat op zijn werk. Dan moet ik morgenvroeg wel de babyfoon zetten en Theresa ontbijt geven en aankleden. Hij is op tijd thuis om haar naar de Kindergarten te brengen.
Ik vraag elke dag wat ze gedaan heeft en gisteren zei ze dat ze bloemen gemaakt had. Het was de eerste keer dat ze iets vertelde. Vandaag liet ze het vol trots zien dat ze bloemen geplakt had want nu had ze het mee. Begin van de avond kwam Ingrid met Theresa even voorbij ni is de rust weer gekeerd.