En dan is het opnieuw zondag

Rond 8 wakker en opgestaan. Het zag er buiten goed uit en het wordt vast mooi weer.
Zondag tja of het wat uit maakt elke dag is hetzelfde.Annemarieke en Anja ,ik laat fotos zien van een snel geknipt mondmasker van een T-shirt. Inclusief mezelf. Ik ben nu op zoek naar een T-shirt met een leuk niet te groot printje om masers te maken. Dit model zit best confortabel en je kan het nadat je er eentje op proef hebt gemaakt eenvoudig aan alle kanten aanpassen en dan de maskers maken.
Helaas geen lekker weer om buiten te zitten , wel een poosje de deur open gehad maar na het koken snel de deur dicht. Zwaar bewolkt en zeer windig en de wind was koud.
We hadden de over gebleven bami van gisteren en ik vond een varkenshaasje in de vriezer dus luxe sate met pindasaus.
Jannick was in de morgen met de dames koffie komen drinken en die was later vlees aan het grillen buiten.
Jan had gisteren met Dennis gesproken, De kat van Dennis was aangereden had een kapot bekken of zo iets. Vanmorgen vertelde Jan dat de kat helaas gestorven was. Dat is verdrietig , dat valt niet mee. Ik moet er nog niet aan denken dat een van mijn knuffelkindjes er niet meer zou zijn.
Een zeer rustige dag en niet veel gedaan.
Theresa kwam bananencake brengen , die had ze met Ingrid samen gemaakt. In kleine stukjes gesneden dan hadden we in de middag en een stukje voor in de avond.