Sabrina 4 jaar

Vanmorgen om half 8 wakker nette tijd. Een beetje tv kijken en dan toch gaan douchen. We hadden om half 11 afgesproken dan zouden ook Jannick en Melli komen. De kinderen waren bij ons want Ingrid wilde nog dingen doen aan het eten en zo.
Dus Jannick kwam met Melli eerst boven en ik heb een erg mooie zelfgemaakte Adventskranz gekregen. De kinderen waren beide zo blij dat ze er waren. Ze hebben allebei een Adventskalender gekregen, Sabrina een Peppa Pig en Theresa een Lego Friends. Die blijven bij mij staan.Dan met zijn allen naar beneden aan de koffie en later gezamelijk eten. Dan zingen voor Sabrina en cadeautjes uitpakken en uiteraard een Sachertorte door Ingrid gemaakt. Sabrina is duidelijk niet fit en wilde niet met het cadeau van Jannick spelen en wilde het cadeau van Jan en mij ook niet. Komt wel weer. Van Papa een peppa trein. Van Opa en Oma een grote Duplo boerderij.
Sabrina heeft zelf haar kaarsje uitgeblazen dat kon ze dus nu. Koffie en taart en dan gingen Melli en Jannick weer. Ze komen volgend weekend weer zaterdag/zondag en dan komen ze weer vroeg en we ontbijten dan gezamelijk . Voor de kinderen is dat een vast ritueel wat ze graag doen. We vieren dan ook het Sinterklaasfeest op de zaterdag. Het is een drukke gezellige tijd .
Sabrina is verwend en had toch een echt feestje. Ook al is ze nog steeds niet gezond.

Hartelijk gefeliciteerd met Sabrina Fijn dat ze zo verwend is

Erna 2020-11-28 21:22:14

Gefeliciteerd met Sabrina. 🥳

Anja 2020-11-28 23:38:24

Gefeliciteerd met Sabrina.

Liduina 2020-11-29 01:06:53

Lieve Sabrina , nu al weer 4 jaar geworden, van harte gefeliciteerd lieve kleine schat, geniet van al die prachtige verjaardag cadeaus. Fijn dat ook papa vandaag erbij aanwezig kon zijn, heel veel liefs en felicitaties aan allemaal van ons uit Holland

Christina 2020-11-29 02:39:42

Gefeliciteerd!!! Fijn dat de hele familie dit met elkaar heeft gevierd! 🎂