Saharazand

Vanmorgen wakker van de telefoon, Jannick belde en zei ik was gisteravond een beetje kortaf maar we waren thuisgekomen en gelijk naar bed. Nu had hij tijd en heeft hij alles verteld. Het was voor hem zo wel bevredigend als onbevredigend maar al met al het is voorzichtig aan het rollen.
Nog even wat gekletst en dan moest ik wel ophangen want ik had zelf vanmorgen een PSN afspraak. Dus zelf snel aan de gang en ik ben om half 10 op weg gegaan. Ik was kwart over 11 weer thuis en eerst aan de koffie.
Jan is een stopcontact aan het maken op de muur waar eerst de grote kast stond. Daar zat achter het behang een aansluiting. Daar kan mooi de koel/vriescombinatie op. Jannick had daar ooit door het behang geprikt zodoende wisten we dat er daar een was.Ze hadden gewoon over een gat behangen. Weer een klein stapje naar wat het worden moet.
Zo eerst eens kijken wat we gaan eten. Ik denk in ieder geval Bandnoodle.
De sneeuw verdwijnt nu snel, wegen en voetpaden schoon en waar de zon op het land staat is het nu ook weg. De sneeuwgrens schuift op naar boven. Hoewel best nog sneeuw zelfs in het Ennstal is. Als je op de B320 rijdt zijn er stukken schoon en stukken met sneeuw. Het is wel eens anders geweest zelfs in hartje winter. Vandaag was het opnieuw zeer zacht weer, zonnig en blauwe lucht en nu trekt het weer helemaal dicht. Het was een heerlijke wandeling met voorjaarsgevoelens. Helaas was het vanaf de middag niet echt lekker meer.
Samen met Jan gegeten en het werd inderdaad de Bandnoodle en daarbij Zwiebel Rostbraten. Dat smaakte mij erg goed.
Ik zat eigenlijk even op de PC en daar kwam op Facebook een foto voorbij met Saharazand echt alles de lucht de sneeuw alles oranje/bruin. Ik kijk dus naar buiten en ja dat had ik ook nog nooit gezien. De concentratie met saharazand is heel hoog- Ik heb een foto van iemand geleend maar zo ziet het er dus uit ook bij ons.