Toch weer een rare dag

Dienstag 27.September
Vanmorgen lagen we nog lekker in bed en Theresa kwam dag zeggen en eigenlijk wilden we beide nog even in bed blijven. Jan knorren en ik ontbijt tv kijken.
Maar de deurbel ging en Ingrid was weg Theresa naar school brengen dus ik wat aangeschoten en Jan ondertussen ook. Staat er een grote bagger voor de deur en de jongen vraagt of de auto weg kon want hij kwam grond brengen. Jan de auto weg gezet ik ondertussen Ingrid gebeld. Ze zouden dus eigenlijk morgen of overmorgen komen maar nee dus vandaag. Tja dan maar onder de douche en aankleden.
Er is een aardige partij grond gebracht maar het is nog lang niet genoeg. Maar overal nemen de bergen in volume af maar bij ons in de tuin nemen de bergen toe.
Ik was snel klaar met het eten want ik had gisteren al gekookt moest het alleen nog binden en absmecken. Ingrid en Theresa kwamen ook eten. Het nagerecht ging er ook bij allen in.
In de middag van alles en nog wat en Jan ging opnieuw proberen te werken. Wat deze keer gelukt was want hij kwam niet gelijk terug.
Ingrid vroeg of ik de houten bloembak die ook aardig verrot is buiten onder het raam bij ons in het trappenhuis naar beneden kon mikken. Hij bleek ook nauwelijks nog vast te zitten. Er staan ook geen planten in heb ik geprobeerd maar aan die kant wil niets en het is zo moeilijk water geven alles moet in de hal op zij anders gaat het raam niet open en ik kon er maar deels bij . Ingrid verzameld weer voor het grofvuil weg brengen. Zag dat de vitrage ook vuil was dus er gelijk afgehaald en morgen even het raam schoonmaken. Dan de bodem wisssen en kan alles weer op zijn plaats.
Hij nam nog een bord van mijn kaas/bloemkoolsoep die echt heel erg lekker is en zei ik ga nog even bij Andre maaien. Het gras is in de avond droog , het is nog licht genoeg en de temperatuur ook. Was vandaag toch alweer 22 graden en het schijnt volgende week zelfs weer warmer te worden.
Weer een dag voorbij en weer een rare dag.