Het was geen leuke wandeling

Oostenrijk, Kleinsölk

14 augustus
Een prachtige zonnige warme zondag, liet niets te wensen over. Heerlijk op het balkon bakken in de zon. Met zijn drietjes gegeten, lekker paddestoelen in saus met späzl en een natuur schnitzel. In de middag gaan wandelen met Jan. We waren bij ons achter omhoog gegaan en namen bij de eerste splitsing de weg rechts omhoog, na in de hete zon een stuk geklommen te hebben liep de weg dood. Dus weer terug gelopen. Bij de volgende splitsing weer de weg naar rechts genomen en na een heel stuk klimmen liep de weg weer dood dus moesten we weer terug en dan maar het pad terug over de marmergroeve. Ik had een kwark aardbei en een kwark perziktaart gemaakt.
Jannick zijn zwemtraining werd afgebeld, ik geloof dat de zwemleraar even zijn bekomst van water heeft na zijn onvrijwillige bad met de auto in de Enns.
Morgen is het hier ook een vrije dag, het is dus voor veel mensen een lang weekend.Ook Jan heeft dan vrij. Helaas geven ze slecht weer op.