Eigen appartement voor Jannick

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Op ongeveer 100 meter afstand heeft Jannick straks zijn eigen appartement.
Waar wij heen gaan heeft Jannick geen eigen kamer en slaapt hij in de huiskamer.
Ook kunnen wij al onze meubels niet kwijt en dit was dus een buitenkans.
Hij eet op school of bij ons, wij doen gewoon de was enz. maar hij kan al zijn eigen spullen en die van ons daar kwijt en daar dan slapen. De eerste stap naar zelfstandigheid voor zover Jannick dat kan. Hij gaat boven de pizzeria wonen, wat vroeger Cafe KK was.
Daar tegenover is de weg naar beneden naar ons huis. En als wij slapers krijgen kunnen ze ook daar slapen want daar is er ruimte voor. Het is een woonkeuken, badkamer met toilet en bad, een grote slaapkamer ,een groot balkon.
De eigenaar kenden we al want hij is de verzekeringsagent van ons. De man die hemel en aarde heeft bewogen om onze kentekenplaten geregeld te krijgen.

Het hele weekend hard gewerkt, inpakken en uitpakken. Nu moet ook alles gelijk gesplitst worden. Wat gaat naar Jannick wat nemen wij mee. Gisteren heeft Jannick zowel ’s ochtends als ’s middags getraind. Dus die had niet veel tijd. ’s Avonds heeft hij nog een presentatie voor school gemaakt. Hij doet een presentatie over Gouda kaas. Het moest een product zijn uit je eigen geboortestad/dorp. Dan heeft hij vandaag nog met de tractor het gras gemaaid en op vanavond zijn presentatie afgemaakt. Om acht uur lag hij in bed. Hij is blij dat hij morgen weer naar school mag.

Jan brengt morgenochtend Jannick naar school en rijdt dan gelijk door naar Ramsau. Tussen acht en negen wordt dan de bank gebracht. Ben erg nieuwsgierig hoe die eruit ziet en welke kleur die heeft. Wij hebben veel blauw en groen en beukenhout. Mag hopen dat het een beetje past.
Rusttijd voorbij

Mijn rustperiode is over en ik ben afgelopen week weer met trainen begonnen.
We hebben 2 x 60 km gefietst.De anderen uit de trainingsgroep met de racefiets en ik met de mountainbike. Een professonele racefiets heb ik nog niet. Ben al blij dat ik nu een professionele mountainbike heb.Maar mijn trainer was dik tevreden , hij zei dat hij niet had verwacht dat ik hen zo lang heb kunnen bij houden.
Zo blijven er altijd materiaal wensen. Ik heb al een aantal solicitaties gedaan voor de vakantie en de weekenden maar nog niet gelukt.
Ik wil toch ook graag mijn rijbewijs halen.Ik heb uiteraard ook weer nieuwe skies nodig en er moeten ook andere schoenen bij want Fischer is met Rottafella in zee gegaan.
Dan nog 2 trainingskampen in de zomer.
Ik heb nog wat hardgelopen en krachttraining gedaan.

Dan ook nog supernieuws, ik heb een eigen appartementje op zo,n 100 meter vanaf dan mijn ouders. Ik kan daar mijn eigen spullen kwijt en slapen. Eten doe ik dan op school of bij mijn ouders. Jannick

8 mei 2007 17:16 | Door: dennis he broertje fijn dat je je eigen plekje binnenkort heb maak er wat leuks van en altijd zorgen dat er een paar biertjes zijn voor je broer en zwager haha

molenaar.ruesink 2016-06-02 15:26:24

9 mei 2007 09:02 | Door: cherique hey jannick leuk dat je een eigen appartementje hebt, en met die sollicitatie zal het wel lukken!

molenaar.ruesink 2016-06-02 15:27:17

18 juni 2007 16:12 | Door: Lucy Wiering Hallo Jannick en ouders, wij hebben jou/jullie gezien op 21 mei jl. in Ramsau op de camping. Wij stonden met onze rode kampeerbus t.o. jullie caravans. De volgende ochtend (jij was al naar school in Schladming) hebben we met je moeder gesproken over jou en je sport. Het is niet niks wat je doet. Grote bewondering! Daarbij heb ik tegen je moeder gezegd dat ik aan mijn baas (accountantskantoren in Oegstgeest, Leiden, Rotterdam en Gouda, waar jij vandaan komt) zou gaan vragen of ze jou op de een of andere manier kunnen sponsoren. Dat heb ik vandaag (mijn eerste werkdag weer) dan ook gedaan. Ik weet nog niet of het gaat lukken maar mijn baas vroeg me wel om een en ander over jou uit te printen. Zou heel fijn voor je zijn, want we hebben van je moeder begrepen dat het allemaal nogal een kostbare zaak is om te proberen in het Olympisch team te komen. Jannick doe je best, ik zal het ook voor jou doen. Hopelijk kunnen/willen ze jou een beetje helpen. Groetjes, ook aan je ouders en veel trainingsplezier toegewenst, Gerard en Lucy Wiering uit Sassenheim.

molenaar.ruesink 2016-06-02 15:28:17

6 mei 2007 20:11 | Door: Angela Hee Broertje, Lekker hoor je eigen stekkie! Geniet ervan en zoals het hoort bij een 'student'... pizza als ontbijt he!! kus Angs

molenaar.ruesink 2016-06-02 15:32:46

7 mei 2007 15:49 | Door: Tanja Is dit appertement boven Mayer of boven de rosteria naast de goudsmid?Hebben trouwens gereageerd op het pension komen met hemelvaart thuis en blijven tot pinksteren

molenaar.ruesink 2016-06-02 15:33:27

8 mei 2007 15:47 | Door: Koos van Dijk Hallo Alles goed daar ? Jullie email adres bij hotmail werkt niet meer. Is dit gewijzigd ? Stuur even mail naar koos1dzp@xs4all.nl Met het juiste adres Groeten van uit Gouda Van Koos en Jeanne

molenaar.ruesink 2016-06-02 15:34:00

8 mei 2007 17:27 | Door: Bjank zozozo Jannick op zichzelf haha gefeliciteerd!!! En nog een verhuizing.. Jullie hebben t er maar druk mee. Peet zn pootje is volledig genezen verklaard en ik heb hem voor gek verklaard haha grapje. Hij werkt nu in Luik en is doordeweeks een auslander. Nina heeft in 1 keer 3 kiesjes erbij en was daardoor absoluut niet in dr hummmmmmmmmmm. Dikke kusssss