De tijd kabbelt voort

Vanmorgen om 8 uur opgestaan. Ik was de tafel aan het dekken toen Jannick al belde of ze konden ontbijten. Dan kwamen ze boven en het was weer gezellig.
Na het ontbijt vertrok de familie en ging ik afruimen en douchen en aankleden.
Buiten is het druilerig weer. Geen zon en somber weer.
Bed afgehaald, de wassen gedaan, vaatwasser aangezet en leeg gehaald. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Het weer bleef druilerig . In de middag wat Netflix kijken. Dan heb ik puddingbroodjes gemaakt.
Later voor het avondeten röstitosties gemaakt . Straks bij de koffie een puddingbroodje.
Meli heeft Jan zijn wond verzorgd en opnieuw verbonden. Melie is Theresa haken aan het leren. Ze hadden meidenmiddag want Jannick moest gaan werken. Dus beide kinderen mooie nagels en mooie haren .
Weekend weer voorbij

Vanmorgen wakker van de wekker om 7. Eerst een rondje tv en dan eruit. Na de ochtenddingen op weg naar de sportschool- Prachtig weer blauwe lucht en zon , het lijkt wel lente. Maar ze zeggen dat de winter terug komt dus we wachten maar af. Met dit weer heb ik niet veel zin in nog meer winter.
het was druk in de sportschool maar kon toch mijn ding doen. Dan weer terug gewandeld wat heerlijk was. Thuis gelijk douchen en omkleden.
Dan aan de koffie met Jan. Die laat zich de puddingbroodjes niet voorbij gaan.
Thuis ook gelijk de deur open gedaan kan het huis lekker doorluchten en de katten naar buiten.
Dan middageten gaan maken. iets wat ik heel lekker vind . Gekookte bietjes met gekookte aardappeltjes en uitgebakken speklapjes. Niet jan zijn favoriet.
Dan middageten met Jan samen. (en een mekkerende Fiep op de achtergrond)
Een poosje van het mooie weer genoten op het balkon daar was het 28 graden in de zon. Er kwam wel steeds meer wind. Ik heb de bakken maar gegoten zo droog was de aarde. Ik wilde mijn berichtenbox checken maar dat lukte niet. Ik kon wel mijn Digid app gebruiken maar met de berichtenbox lukte het niet. Later nog geprobeerd. Dan kreeg ik verbinding met de Digid app maar vroeg hij om te scannen. Nou dat lukt niet als de app op dezelfde telefoon staat. Nog later lukte het wel. De overheid is er voor iedereen. Behalve als je ze nodig hebt.
De kinderen zijn vandaag na school weer naar Ingrid. Dan is het ineens stil want ze waren nu lang hier.

Hoe is het nu met Jan nu hij weer thuis is, gaat de operatie nu toch door straks, of toch niet, wat zegt jij hier zelf over. Beterschap Jan, want het is echt niet makkelijk allemaal