Voor de verandering toch weer sneeuw

Mittwoch 7.Februar
Om half 8 pas wakker en wat tv kijken tot Sabrina om 8 uur kwam. Ze was vrolijker dan gisteren maar kreeg toch een aanval. Dan met Ingrid koffie drinken en dan gingen ze weer en kreeg Sabrina weer een aanval. Ook even mijn morgenrituelen doorgevoerd nadat Jan uit de badkamer kwam.
We hadden vanmorgen hevige sneeuwval maar tegen half 11 droog dus samen met Jan naar de MEZ gewandeld. Ik moest dringend naar de Post oa om mijn stempapieren af te geven. De stapel met Post werd steeds groter. Bij de NKD naar binnen . Daar vond ik een afgeprijsde jas naar mijn zin voor 20 Euro bijna dezelfde als die ik nu heb maar daar heb ik 3 jaar terug veel meer voor betaald. Ik had eigenlijk pas al besloten laatste seizoen voor de jas. Ik draag hem graag en er zit een los afritsbare binnen voering in. Deze jas die ik nu kocht gelijke kleur en ook afritsbare binnenvoering. Ga ik afrekenen ging er nog een keer de helft af dat was dus helemaal een koopje. Ik wilde nog verkleedkleren voor mezelf kopen voor de Fasching en ik heb een diadeem met kattenoren en een staart en ik vond een tule rok alles met 30% korting maar even later vond ik een normale tulerok afgeprijst en daar ging dan ook de helft af dus de andere teruggelegd die kwam met korting op 7 euro maar deze kwam maar op 3 euro en mijn staartje en oren zijn iets rosig en de rok ook. Dus Oma gaat als kat. Ik vond ook nog een mooie veren waaier dus meegenomen voor Theresa want haar waaier uit Spanje heeft Opa al verschillende keren gemaakt en dat gaat nu niet meer. Dan nog even naar de Unimarkt endan samen weer terug naar huis. Het was 0 graden en droog tot we terug waren en heerlijk weer. Na het middageten begon het weer te sneeuwen. In de tussentijd kwam Sabrina nog even en kon Ingrid Theresa ophalen. Ingrid moest in de middag nog wat gaan doen en Theresa wilde niet mee, oke blijf maar bij Oma, ze ging Woezel en Pip kijken. Opa ging slapen . De dagen komen met gemak zo om.

We willen wel foto's zien!