Pasen weer voorbij en ook al weer half April

Vanmorgen vroeg wakker en om 7 uur de tv aangezet. Even zien wat er zo al de afgelopen dagen geweest is. Dus niets, helemaal niets.
Het is al heel vroeg super zonnig maar nog koud vannacht had het gevroren. Door de zon liep de temperatuur al snel op en om half 11 ging de deur naar buiten open was het boven de 10 graden. Katten stormden er gelijk uit.
Ingrid had Sabrina om 8 uur gebracht want ze moest de boeken en het huiswerk voor Theresa ophalen. Theresa sliep nog.
Het is lachen met Sabrina in bed net als toen Theresa klein was. Ze nestelt zich tussen ons in hoofd op het overeind staande kussen en het dekbed opgetrokken. Even ben ik blijven liggen en dan ben ik gaan douchen en ik was bijna klaar toen Ingrid terug kwam. Dan aan de koffie met Ingrid en we hoorden Sabrina steeds heel hard lachen. Ze kijkt graag naar Kikaninchen.
Dan kwam Theresa te voorschijn ze zei hoi en kroop ook bij Opa en Sabrina in bed. Even later ging Opa douchen want nu kon Theresa op Sabrina passen. Om 10 ging Ingrid weer maar de dames waren het niet helemaal met haar eens maar moesten toch. Theresa moet vanaf vandaag ook weer aan haar huiswerk. (is niet leuk)
Het is bijna niet te vatten maar het is alweer half April, de tijd gaat toch door. Ik ben nieuwsgierig wanneer we iets van onze nieuwe auto horen wordt nu toch wel spannend.
Las net dat Donnersbach 2 bosbranden had met pasen , eentje richting Planneralm de andere aan de andere kant ergens. Het is ook erg droog , de afgelopen weken nauwelijks regen en als er al regen was dan zeer weinig en de sneeuw die naar beneden kwam was het ook niet.
Ik hoop dat het nog iets warmer wordt in de middag is nu net te fris om buiten te zitten.
Het eten voor Jan opgebakken, wortel/koolstamppot met varkensrollade. Ik heb alleen wat vlees met Kren gegeten. Ik heb niet veel trek. Straks wel weer wat fruitsmoothy uit de vriezer halen. Dan doe ik een paar van die blokjes in mijn water.Jan heeft als toetje taart. Die heeft altijd trek en honger.
In de middag kwamen Theresa en Sabrina spelen , Ingrid ging wat doen . Daarna nog een kop koffie en de rust is weer gekeerd.

Ik krijg ook een "nieuwe". Volgende week donderdag. Ook weer een Hyundai i10. Is al op kenteken gezet in december 2019 en door de garage als demo/uitleen auto gebruikt. Bijna 4 maanden oud en 3000 km op de teller. Heel erg blij mee. 😃