Vakantie plannen

Koud, nat en mistig en heel veel wind.
Jannick kwam om 7 uur zeggen dat hij naar zijn werk ging, een uur eerder dan normaal maar hij heeft communicatiecursus op zijn werk en die begint om 8 uur. Met een beetje geluk is hij dan ook weer wat vroeger thuis.
Theresa eruit gehaald, en voor de kachel bij ons stond haar schoentje met post van Sin Nicolaas en een snoepje erbij. Ze was helemaal verbaasd en bleef maar naar haar schoentje wijzen.
Opa had haar boterhammetje gemaakt daarna heeft Oma haar aangekleed.
Later op de ochtend ging ze de Sinterklaas dvd´s kijken die we van de voorgaande 2 jaar hebben. Ze vindt het nog steeds helemaal geweldig als ze haar naam hoort en het mooiste is het zingen en de muziek. Ze wilde nog meer kijken en dan hebben we de intocht van Sinterklaas en zijn Pieten laten zien. Ondertussen moest ze ook haar pietenpak aan en ze vindt alles geweldig.
Dan toch echt middageten ook echt Hollands, bruine bonensoep met rookworst en voor haar een Oostenrijks tintje , backerbsen erin. Ze is dol op soep en op Backerbsen.
Dan is ze voor haar middagslaapje naar bed gegaan en staat de babyfoon aan en kan Oma even zitten.
Vanmorgen op bestelling voor Jannick een groot bakblik met Baklava gemaakt.
Dus ik ben lekker bezig geweest.

Vanavond Sinterklaasjournaal aangezet voor Theresa , toen moets ze dus ook gelijk haar Pietenpak weer aan. Ze was in bad geweest en ze had haar pyama al aan . We genieten van haar van hoe zij overal van geniet. We hadden niet verwacht dat het zo´n enorme impact op haar zou hebben. Ze komt hier niet echt in aanraking met Sin Nicolaas zoals in Nederland maar ze gaat er vol voor.

Later op de avond kwam Jannick vragen of Theresa vandaag gevallen was of ergens tegen aan was gelopen. Wij geen idee ze heeft niet gehuild of zo. Blijkt dat ze een stukje van haar voortand mist. Wij hebben het niet gezien maar het was Jannick ook niet opgevallen maar Ingrid bij het tandenpoetsen. Nu denken ze dat het nog is van die trap die ze in haar gezicht heeft gehad van haar veel grotere neefje, ze had een blauw oog, een blauwe wang dus dat zou kunnen.
Tja niks aan te doen maar wel jammer. Valt nu nog niet zo op.

Nog later toen Theresa naar bed was kwamen ze samen nog even boven. Jannick wil heel graag in Maart naar Parijs met Ingrid. Uiteindelijk is er nu uitgekomen dat we allemaal gaan. Dan kunnen wij ons met Theresa bezig houden en zij kunnen samen dingen ondernemen. We zitten in een soort circushotel als het doorgaat want we konden de boeking niet hard maken omdat je alleen kon invullen dat je in Nederland, Belgie of Duitsland woont. Dus Jannick heeft nu maar een mail gestuurd want een 0900 nummer kunnen wij ook niet bellen. Het is wel een 1000km rijden.
Het is inclusief ontbijt (we kennen de Franse ontbijtjes) en alle dagen toegang tot beide Disneyparken en we hebben 2 kamers. Hier vandaan worden nauwelijks dat soort trips aangeboden en nu hebben we het over Kras reizen gedaan. Zijn eigen vervoer reizen dus het maakt niet uit waar vandaan je komt.
Weer iets om naar uit te kijken.