Weekend

Samstag 15.Juli
Bah koud en somber en veel regen, pas in de avond knapte het een beetje op. Was eind van de middag zo koud dat ik aan Jan vroeg of hij het ook koud had . Ja dus en ik de houtkachel aangemaakt. De familie van beneden waren al vroeg op pad naar Salzburg o.a naar de Ikea.
Om half 10 kwam Dominik en daar heb je geen kind aan als hij alleen is. Hij vertelde dat hij naar Heidiland was geweest en dat kende ik niet in Oostenrijk wel in Zwitserland. Dus even op internet gekeken en ja hoor gevonden richting Villach.
Alma heeft gevraagd of wij 2x een vakantiehuis voor haar in Gröbming willen doen. Ok met een beetje passen en meten kan het.
Heel erg lekker gegeten was er wel een poosje zoet mee in de morgen. Grieks gemaakt, kofta , tomatenrijst, salade, zaziki en dolmadakias. Dat smaakte ons allen goed.
Eind van de middag kwam de familie terug en kon Theresa nog tot half 7 met Dominik spelen. Dan kwam de vraag Oma? En dan weet ik al wat er komt dus ik had haar gezegd eerst aan Mama vragen. Dus we hebben nu een slaper. Ze zou eigenlijk in het weekend ook in de tent slapen maar het is zo vochtig en koud. Papa moet morgen ik geloof om 6 uur beginnen met werken. Dan is hij wel weer mooi in de morgen terug en heeft hij nog wat aan de dag als er niets anders komt.
Jan en ik hebben beide niet iets bijzonders gedaan, de dag kwam trotzdem om. Ik heb geprobeerd om zelf mayonaise te maken, er stond ergens een recept in. Geen idee hoe ze het doen maar bij mij wordt het niets.
Theresa zit een leuke kinderfilm te kijken op tv dus mag ze wat later gaan slapen. Ik hoorde haar net nog schateren omdat Opa in de slaapkamer was geslopen. Ja ze zorgt wel voor wat leven in de brouwerij .