Tja daar lig ik weer in het ziekenhuis.

Oostenrijk, Schladming

De hele nacht heeft het gehoosd hier in Schladming en het regentent nog steeds fors. Ja jullie lezen het goed Schladming,want ik lig dus weer sinds gisteren in het DKH Schladming. Ik voelde mij in de middag niet lekker en al snel duizelig en misselijk en dan maar een ambulance gebeld en weer afgevoerd. Mijn suiker was inderdaad hoog. Maar omdat de arts niet wilde luisteren en ondanks dat Jannick mee was en hij vertelde van 1 1/2 week geleden schreef de arts gastro voor de opname. Dat geeft mij nu al vanaf gisteren stress. Ik vond het al raar dat niemand kwam prikken. En ze bleven maar zeuren heeft u nog diarree?. Heeft u buikpijn, bent u misselijk nou nee van dit alles. Ik heb geen gastro .(maag en darmdtoornis) mijn suiker is niet in orde. Kreeg ik dus niets meer te eten alleen Zwieback en lange vingers met suiker erop. Niet echt iets om te eten als je suiker te hoog is. Maar ja het bleef gastro. Vanmorgen moest ik nuchter bloed geven en daarna mocht ik ontbijten. De vreugde toen mijn ontbijt kwam was snel over toen ik de deksel er af haalde. Een bord vol lange vingers met suiker en een overrijpe banaan. Ik was woest en heb ze verstaan gegeven dat ik dat niet eet en dat ik een fatsoenlijk ontbijt wil. Uiteindelijk werd het omgeruild en kreeg ik niet lachen 2 dunne witte boterhammen met 2 pakjes jam, 2 pakjes boter en 2 pakjes suiker en een potje yghurt. Daar moest ik dan nog wat apart van houden als tussendoortje. Ik heb de boterhammen met jam besmeerd en die gegeten en de yoghurt voor tussendoor. Ik had de hele morgen honger want ik had al niet gegeten sinds gisteren 12 uur en alles eruit gegooid.Omdat ik zelf een afspraak moest maken na de vorige keer bij de HNO omdat ze willen weten of mijn evenwichtsorgaan goed is vroegen ze er naar. Nou ja en nee wel geprobeerd maar niet gelukt. Maar de HNO arts die ik normaal heb is met vakantie en die is normaal ook aan het ziekenhuis verbonden en de vervanging zit overvol . Gisteren voor ik ziek werd weer gebeld en ik moest vandaag opnieuw naar Liezen bellen voor een afspraak. Dus dat opnieuw gedaan en ze zei ik kan echt geen afspraak op kort termijn regelen want het is hier gekkenwerk. Alles uitgelegd en dan vraagt ze waarom maakt het ziekenhuis dan geen afspraak? Nou ja er kwam uit ik kan morgen m,oet daar om 7 uur gaan zitten en het kan een dag duren voor ik aan de buurt kom. Dan ga ik met Jan dus die moet om 5 uur gaan rijden. Ze wisten niet of ik dan al ontslagen zou zijn en anders ontslaan ze mij en nemen mij later weer op.
Omdat ik Jannick had gebeld is hij gelijk van zijn ambulancedienst naar mij toegekomen
. Hij heeft zijn mond open getrokken dat ik geen gastro heb maar suikerproblemen. Dus later kwam iemand suiker prikken en zie veel te hoog ondanks het weinige eten. Dan kwam er een dietiste en een diabetiker verpleegkundige en ik werd steeds 2 uur na het eten geprikt. Toen kwam mijn middageten en omdat ik nog steeds gastro was kreeg ik een stukje kip in water gekookt, met een aardappel en een brem zoute bak fritatensuppe , een paar reepjes tot moes gekookte groente. Ik was zooooooooooooooo boos. Dus weer honger lijden maar het voordeel was mijn suiker gaat omlaag door niet eten. Ondertussen kwam Jannick er achter van de HNO afspraak en die was ook al heel erg boos. Hij vond het niet verantwoord om mij zo vroeg weg te laten gaan zonder wat gegeten te hebben. Jan zo vroeg daarvoor de deur uit moest en ik daar de hele dag moest zitten en hij zei ook dat er mensen voor een straat verder worden opgehaald en gebracht met een ambulance. Hij heeft Ingrid gebeld en ze hebben samen gezorgd dat ik wordt gehaald en gebracht met een ambulance. Het voordeel is daarvan dat ik ook eerder wordt geholpen. Wat zou ik moeten zonder Jannick en Ingrid in dit medische circus. Vanmiddag kwam Jan op bezoek en zijn we naar beneden gegaan en heb ik een kopje Latte gedronken verder drink ik hier alleen water. Toen zag Jan Jannick met Theresa aankomen. Dus ik ben naar de ingang gelopen en Theresa was helemaal verbaasd om Oma te zien. Ze wees gelijk op mijn arm waar de infuus ingang zit en zei Oma auwe. Dan zij ook wat drinken en kwam er iemand dat de huidarts mij zocht voor het eczeem in mijn oren. Dus ik snel etrug bleek het mijn eigen huidarts te zijn. Alles is belangrijk hier behalve het geen waar je voor gekomen bent. Ik heb er niet om gevraagd- Hij heeft toch weer schilfers meegenomen voor onderzoek. Daarna kon ik mij weer bezig houden met Jannick en Theresa die ook naar boven waren gekomen. Theresa vond het maar b
vreemd allemaal mensen die in bed liggen en Oma die niet mee naar huis wil. Dan mocht ze met een koptelefoon naar mijn kleine beeldschermpje aan mijn bed kijken. Dat vond ze ook zo iets raars. Kwamen ze ook nog mijn heparineprik geven en Theresa met haar neus er boven op. Daarna moest ze mijn buik bekijken en toen pakte ze de koptelefoon deed een kant op mijn buik en de andere aan haar oor en ging zo mijn hele buik over. Jannick ook helemaal verbaasd en zei nou we spelen thuis echt niet met een stethoscope. Maar ik denk dat ze het van een van haar eigen bezoeken aan de kinderarts heeft. We wten het nu zeker Theresa wordt arts. Toen Jannick wegging wilde Theresa dat ik ook mee ging. Ze begreep maar niet waarom ik niet mee wilde gaan. Nou Oma wilde wel maar kon niet. Wel mee naar beneden gelopen en ze uitgezwaaid. Nou kreeg ik avondeten en zie helemaal aangepast aan mijn suiker.En er hangt nu een plaatje aan mijn bed met diabetiker. Gaat vast nog goed komen. Jan had mijn pc meegenomen en ik heb internet gekocht dus ik verveel mij niet meer.
Hierbij staan de fotos van de kinderen en kleinkinderen waar ik dan weer helemaal blij van word.

Annemarieke schrijft mij Sterkte Nicolette Hoop dat ze de suiker snel onder controle krijgen. LG