We gaan richting kerst

Vanmorgen weer lekker op tijd wakker en dan even ontbijttv. Dat vind ik een lekker begin van de dag- Dan de rest en vandaag kwam Jannick langs met Sabrina, Theresa volgde al snel. Die is ook thuis is ook niet helemaal lekker.
Mijn eten was snel klaar want ik had nog heel veel over van de ovenschotel van gisteren. Theresa vond het heerlijk en at haar bordje leeg. Ondertussen kwam Ingrid voorbij die wilde ook wel dus de huisgenoten zijn ook weer gevoederd.
Jan en ik hebben verhuizen gespeeld want ik wil ergens plek voor een kerstboom. Alles van zijn plaats en uiteindelijk staat het bijna zoals het er voor stond maar wel een plekje voor de boom en onder beide banken is het weer schoon. Ondanks dat ik er altijd met een plumeau onder door ga lag er toch een berg rotzooi en haren van de kat onder. Jan is nu naar de zolder want ik had nog geen kerstboom lichtjes en ballen. Dan ga ik het er in doen en verder niets meer vandaag. Ik denk dat ik ook de kerststal nog neer zet .
Dan even de nieuwe oogarts in Schladming gebeld en we kunnen 11 januari allebei terecht gelijk de afspraak van as donderdag bij de oogarts in Radstadt afgezegd. De nieuwe zit een stuk dichterbij . En ik kan in er zelf komen als dat nodig is. Morgenochtend even Christine bellen dat ik op de normale tijd kom. Dat komt me dus ook beter uit.
Vanavond kwam Jannick nog eeen bakkie doen en we even biathlon uitslagen bekeken en vergeleken. Het was volgens hem toch een leuke tijd en dat ben ik wel met hem eens. Maar missen nee .
En het is vandaag ook nog hiep hiep hoera voor Tobi die ook al weer 2 jaar is geworden. Alle kleintjes worden ook groot en Oma´s oud.