Dag vol verrassingen

Oostenrijk, Liezen

Donnerstag 26.November

Dat was wakker worden, ik dacht ik hoor de sneeuwploeg . Ik snel kijken en ja alles wit en zoveel dat de sneeuwschuiver al moest ruimen. Een stuk later ook de kleine die bij ons kwam ruimen want de grote mag niet over de brug.
Jannick kwam Theresa brengen en ze hadden een ...nacht achter de rug met een Theresa die pijn haar mond had. I.p.v. Dat Jannick vanmorgen naar de Kindergarten gaat, gaat hij morgenochtend samen met Ingrid om er over te praten.
Theresa bleef maar springen voor het raam Opa . Oma sneeuwwwwwwwwwwwwwwwwwww. Kwamen ook de kraaien weer massal vreten.
Om 9 uur gingen we al op pad en Opa moest eerst sneeuw ruimen en Theresa vol plezier in de tuin met de sneeuw. Onderweg naar Liezen hoorden we alleen maar kijk overal sneeuw.
Eerst naar Stainach naar de Landena, flink ingeslagen dan door naar Liezen naar de Eurogast. Lidl, Penny en de Muller volgde. Bij de Lidl hadden ze kinderlaarsjes gevoerd en met klittenband en lichtjes in de zool. Theresa heeft ze niet meer afgegeven en na de kassa mochten ze gelijk aan. Wat een sneeuw en lichtjes plezier en toch droge ware voetjes. Ik weet het we verwennen haar te veel maar ze geeft ons ook zo veel. We leren weer kijken naar de dingen zoals alleen kinderen de wereld zien. De verwondering en vreugde waar ik helemaal blij van word.

Het was niet de enige verrassing vandaag want ik zag op internet hoe de vrij nieuwe auto van Malcolm vannacht bijna in rook opging en de brandweer er aan de pas moest komen. Zal wel kortsluiting in een elektronisch deel zijn maar daar wordt je toch niet blij van.

Kwam vanmiddag de postbode en ik snapte er niets van, niets besteld en een pakket voor mij, uiterlijk geen idee waar het vandaan kwam dus open gemaakt , de doos die te voorschijn kwam maakte me al helemaal niet wijzer dus dan maar erin gekeken en het is alvast mijn verjaardagscadeau van Diane en Jordy. Ik kan oliebollen bakken met oud en nieuw want er zat 2 kg oliebollenmix in. Heel heel heel erg bedankt voor deze enorme verrassing Diane en Jordy.

Verder hardstikke nieuwsgierig hoe de tattoo van Jannick op zijn been wordt, ik heb de tekening wel al gezien en het ontwerp is heel erg mooi en de symboliek ook.

Jan moet zo weer gaan werken en Theresa ligt nu lekker met een knuffeldeken op de bank. Kacheltje aangemaakt en de vlammetjes knetteren. Toppunt van gezellie.Dag vol verrassingen

Dat is een leuke verrassing!!! (hoef ik zeker niks meer mee te nemen voor jou met kerst?)